Alla inlägg under mars 2010

Av rebecka pettersson - 30 mars 2010 22:27

Färjestad förlora :( :( :( :(

Men skit samma,bara Dragan fick göra mål så är jag nöjd!!! :D

Och så ska vi tacka Karlstad för att dom tog med sig solen hit upp!


Aja är skittrött så ska nog gå och lägga mig.

Sovmorgon imorrn typ en timme, wihoo, lär ju behövas...

Aja godnatt

 

Av rebecka pettersson - 30 mars 2010 13:59

Sitter på skolan nu och har svenska. SLutar efter den och då blir det stan med Ida. Sen ska vi äta och efter det HOCKEY!!!TAGGAD!!!


Nu gäller det alltså...


Aja ska väl "jobba" nu...

  

Av rebecka pettersson - 29 mars 2010 20:39

Lyssna och njut!

Av rebecka pettersson - 29 mars 2010 17:36

Ojojoj...inte mke bloggning på senaste tiden. Ska jag var ärlig så hade jag glömt bort att jag hade en blogg, haha...


Har iaf en bra grej att berätta...JAG OCH IDA HAR ÄNTLIGEN FÅTT TAG I BILJETTER!!!


Först köpte vi ståplatser idag men sen insåg vi att vi skulle bli tvugna att stå i aik klacken då och vem vill de....inte vi iaf ;)

Så då skulle vi försöka få tag på biljetter så vi kunde stå med Färjestadarna men det var inte de lättaste....

Nu har vi iaf sålt våra biljetter och fixat nya, ASM!!!

Så nu taggar vi hockeyn imorrn!!


Nu blir det att plugga till engelskaprovet imorrn...


Puss

 

Av rebecka pettersson - 26 mars 2010 10:53

Sitter på skolan nu och har lunch.

Ska snart ha BF sen har jag bara slöjd kvar.

Sen efter skolan blir det Dallas med Ida och sen HOCKEY!!!!!!!!

TAGGAD!!!!!!


Av rebecka pettersson - 24 mars 2010 21:41

Tja tja.

Sitter och lyssnar på hockeyn, kom igen nu färjestad!!


Det vart inget skrov idag för ISUM sa att han inte hade råd :(

Menmen dagen har varit tråkig och jobbig. Har inget speciellt att berätta.

Stannade sen i stan och hade dans på kvällen. Sen etfer de hem och äta lite och sen nu snart ska jag plugga till BFprovet imorrn. Inte så svårt så det kommer nog gå bra hoppas jag.


Aja ska börja plugga nu..

SKIIIIIIITTTTTTT SKELLEFTEÅ VANN JUST............................

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄää

Aja...............hejdå

Av rebecka pettersson - 24 mars 2010 10:44

Nu äntligen äre lunch fast det lär ju bli fil, hehe..

Fast ska försöka få ISUM att  bjuda på skrov, han är nåra på att gå med på det...


Av rebecka pettersson - 24 mars 2010 10:25


jag är hungrig...

Skapa flashcards