Alla inlägg den 17 mars 2010

Av rebecka pettersson - 17 mars 2010 22:33

Hej igen.

Har kommit hem nu och hunnit duscha och sett TV.

Ska strax lägga mig tror jag. Är riktigt trött fast måste gentligen göra läxa men det orkar jag inte. Kan göra den imorrn bitti eller nått kanske, heh.


Har sovmorgon imorrn och har bara två lektioner dessutom och vi ska se film då så det blir bra   


Ska sen hem och äta och sen vara barnvakt. Kommer nog bli jätteroligt!


Näe nu ska jag nog lägga mig.

Godnatt

Bjuder på en bild från igår när jag och Ida åkte skidor...haha

 

Av rebecka pettersson - 17 mars 2010 10:50

Har datakunskap nu med Isum.  HAn är riiiiktigt taggad alltså! Haha

Slutar snart så då blir det lunch och sen matte. Sen på BFn ska vi se sanning eller konsekvens, nice. Sen är det bara idrotten kvar. Blir nog bra.

Efter skolan blir det väl stan som vanligt och ikväll dans.


Måste göra massor av läxa sen ikväll också, kändes inte kul men men...jag får skylla mig själv som har skjutit på det   


Nu slutar vi så hejdå   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards