Alla inlägg den 22 mars 2010

Av rebecka pettersson - 22 mars 2010 23:03

Cha cha bloggen   

Nu säger vi godnatt till er där ute...

   

Av rebecka pettersson - 22 mars 2010 22:26

   

       


     

       

Kom ihåg, det gäller att bjuda på sig själv...

Av rebecka pettersson - 22 mars 2010 21:45

 

Av rebecka pettersson - 22 mars 2010 20:47

Så nu är jag äntligen klar med svenskaläxan. Har bar BFläxan kvar fast den är till på onsdag.


Har även sökt sommarjobb nu eller feriepraktik om man ska vara noga. Nu hoppas jag bara att jag får ett! Skulle verkligen behöva lite extra cash i sommar   


Nu är det dax för lite fika nämligen...

 

Av rebecka pettersson - 22 mars 2010 18:31

Hejhej.

Vart att jag for på stan med Felicia idag efter skolan. Hon skulle först klippa sig och sen gick vi på stan ett tag. Köpte två linnen och nå små grejer. Sen var det tänkt att vi skulle sola men vi vågade inte   

Jag har jättemycke klaustrofobi eller cellskräck eller vad det heter  så jag är jätterädd för att fastna i ett solarium och typ stekas, aja vi for iaf hem istället.

Och nu har jag nyss ätit så nu måste jag göra läxa. INTE peppad...

 
  Bruttan till vänster fyller för övrigt år imorrn   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards