Alla inlägg under mars 2010

Av rebecka pettersson - 17 mars 2010 10:50

Har datakunskap nu med Isum.  HAn är riiiiktigt taggad alltså! Haha

Slutar snart så då blir det lunch och sen matte. Sen på BFn ska vi se sanning eller konsekvens, nice. Sen är det bara idrotten kvar. Blir nog bra.

Efter skolan blir det väl stan som vanligt och ikväll dans.


Måste göra massor av läxa sen ikväll också, kändes inte kul men men...jag får skylla mig själv som har skjutit på det   


Nu slutar vi så hejdå   

Av rebecka pettersson - 16 mars 2010 21:10

Bakningen blev riktigt lyckad!

Vi gjorde chokladbullar och dom vart inte dåliga!

Fast det är inte riktigt färdig än eller sista plåten är inne nu och sen är de färdigt.

Har redan tjuvsmakat och dom vart riktigt goda fast man vart väldigt mätt   


Ska ta och stöka undan det som är kvar och sedan lägga mig tror jag. Har sovmorgon typ en timme imorrn, nice! Hoppas bara jag kan somna tidigt...

Aja nu är dom sista bullarna klara så ska ta ut dom nu.

Bjuder på några bilder också

           

Sämst kvalla jag vet..


Peace   

Av rebecka pettersson - 16 mars 2010 18:04

Så nu har jag duschat och nu sitter jag och väntar på Felicia som visst kom nu.

Vi ska ta och baka men vad får ni inte veta,hehe 


 

Av rebecka pettersson - 16 mars 2010 15:29

Hej.

Är ännu en gång tillbaka fast nu från en annan blogg.

Får väl se hur det går den här gången, heh   

Ska iaf ta och duscha nu.

Får se om det blir nått mer inlägg sen.


peace  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards