Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 31 maj 2010 22:25

Ska gå och lägga mig nu i min säng med rena lakan! Lovely!

Ska inte sova än utan ska se på Eva & Adam först. Helt seriöst så kan jag se på de hur många gånger som helst. Det går bara inte att bli less på det, håller ni inte med mig?   


Vad tycker ni om mitt nya kuddfodral förresten?...

                


I dream of you all night long...så sant så sant...

Av rebecka pettersson - 31 maj 2010 21:08

Så då var jag hemma. Eller okej jag kom hem för ungefär två timmar sen.


Och vet ni vad...JAG HITTADE EN BIKINI!!!

Tror jag iaf. Är inte riktigt säker på om jag ska ha kvar den för jag hittar ingen underdel som passar till men annars äre ju bara att ta en svart eller nått. Vart iaf nöjd med den. Och tråkigt nog var det mitt ända köp. Tänk att det alltid ska vara så att när man har massa pengar så hittar man nästan ingenting men när man inte har några pengar alls jå då minsan hittar man massor...aja sånt är livet.

Ska iaf gå lite på stan här imorrn tror jag. Vet några grejor jag ska köpa!   


Har även hunnit klippa gräset nu. Första gången för i år   men troligtvis inte sista...


Aja ska väl försöka hitta på nått vettigt nu..


Det var iaf den här jag köpte och jag bryr mig inte att det redan är massor som har en sån..

 


Av rebecka pettersson - 31 maj 2010 10:15

Om allt går som det ska så sitter vid nog på bussen nu..

     

och det spårar säkert...

*

Av rebecka pettersson - 31 maj 2010 08:51

Håller på att lägga in lite ny musik på mobien nu. Ska ju ändå åka buss ett tag. Fast det lär ju inte bli att jag lyssnar nått eftersom det är självaste Ida jag ska åka buss med. Det lär ju spåra...


Aja måste springa och borsta tänderna nu och fixa det sista...

   

Av rebecka pettersson - 31 maj 2010 08:17

Godmorgon mina kära läsare!


Har nyss duschat och ska klä på mig nu men jag kan inte bestämma vad  jag ska ha på mig...vill ha (och lyssna nu) KJOL (!!!) på mig, alltså inte en vanlig kjol  utan en sån som sitter längre upp, ja ni fattar, eller inte...men eftersom vi ska prova kläder och så idag så kommer det bli jättebökigt...så det får väl bli leggings och nått tråkigt till...jag HADE ju iaf tänkt ta kjol och det är ju tanken som räknas eller hur?....


Näe nu måste jag höra med Ida så att hon är vaken   

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 23:06

Har sett klart filmen nu. Det var bridget jones eller vad den heter. Helt okej film.


Ska lägga mig snart eftersom jag ändå ska upp ganska så tidigt imorgon. Måste hinna duscha innan jag far dessutom. Aja ska försöka hinna skriva nånting imorrn innan jag far men vi får väl se hur det blir med det. Skriver väl när jag kommer hem annars. Och nu hoppas jag VEKLIGEN att jag hittar nånting och jag hoppas även på att det blir donken eller vad säger du Ida?   


Aja vi hörs väl nån gång imorrn.

Godnatt   

 

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 20:54

Så då var pengarna till imorrn fixade!

Drar ju till Umeå imorrn med Ida eftersom att vi är lediga   

Blir nog lika kul som alltid!

Och jag hoppas verkligen att jag hittar något och helst en bikini!! Seriöst det måste ju finnas en bikini som passar någonstans i hela Umeå! Aja vi ser väl...


Måste springa och kissa nu för jag är jättekkissnödig, jag vet intressant att veta...

Sen blir det nog att se film med mammi   


Byebye bitches!

 

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 18:40

Hej.

Ska väl sammanfatta dagen lite snabbt..

-vaknade

-cyklade till solbacken med Felle

-Väntade

-Åt mat och tårta

-Såg lite film men lessnade..

..och nu sitter jag här..


Ska gå och prata med pappa nu om jag kan få pengar imorrn, så bäst att jag tar fram hundögona...

Skapa flashcards