Alla inlägg den 3 maj 2010

Av rebecka pettersson - 3 maj 2010 22:55

Så nu äntligen har jag duschat och nu äre dax för sängen.

Är jättetrött så ska bli skönt att sova!

Sen vill jag bara säga att det är jättekul att det är rätt många som läser min blogg. Fler än det någonsin har varit typ (A)

Aja hoppas ni stannar iaf!

Nu väntar sängen, godnatt  

  

Av rebecka pettersson - 3 maj 2010 20:57

  

~

Av rebecka pettersson - 3 maj 2010 20:03

Chacha bloggen   


Har inget speciellt att berätta...

Skolan var väl helt okej. Tur att jag har gulletjejorna i klassen annars skulle allt suga! Allt blir såååå mke roligare med dom;)


Aja nu ska Rebecka vara duktig och göra läxa   


Av rebecka pettersson - 3 maj 2010 08:32

Godmorgon världen!


Har sovmorgon idag så vaknade nyss. Ska börja fixa mig nu.

Har inte så jättejobbig dag idag förutom ett långt hål..........Aja bara sockerärtan är där så äre lugnt   

 

Ovido - Quiz & Flashcards