Alla inlägg den 5 maj 2010

Av rebecka pettersson - 5 maj 2010 22:23

Äntligen ska jag få gå och sova!!

Är huuuur trött som helst.

Kommer somna på en gång kan jag lova.

Tur jag har sovmorgon imorrn iallafall och kortdag.

Ska iaf lägga mig nu.

Godnatt

  

Av rebecka pettersson - 5 maj 2010 21:22

Dagens datum: 5 maj 2010
Dagens klädsel: mjukisbyxor-mjukiströja
Dagens låt: Längesen - Petter,Veronica Maggio
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: mascara, puder
Dagens planer: SOVA!
Dagens saknad: sängen
Dagens roligaste: promenaden på idrotten, HAHAH
Dagens borde: Städa och göra läxa...
Dagens köp: Leggings, tröja
Dagens mående: tröttttt
Dagens personer: Ida, Malin, Jenny, Simon, RK ;)
Nyss: typ ingenting
Nu: somnar jag snart
Ser framemot:  att få sova
Tankar: jag är tröt

Av rebecka pettersson - 5 maj 2010 09:01

Tjatja!

Försov mig inte imorse som tur var men var inte direkt pigg...har inte sovit mycke inatt alltså...


Har svenska nu och ska skriva den där artikeln eller vad det är. Vi har en lektion till på oss att jobba och det ska typ minst vara en sida och jag har inte ens börjat, bra gjort Rebecka   


Har datakunskap sen då vi ska ha prov och jag ska inte fuska säger vi som. Skit samma ISUM älskar ändå mig så jag komemr få MVG   


Nu ska jag försöka skriva nått.


Ovido - Quiz & Flashcards