Alla inlägg den 17 maj 2010

Av rebecka pettersson - 17 maj 2010 22:06

Ska ta och lägga mig nu tror jag. Ögona börar klias jättemycket och det är så jobbigt att ha ögona öppna då så ska nog lägga mig så jag får blunda.


Idag har jag mest varit ute med Sara och typ hoppat studsmatta. Vi gick även till konsum för vi skulle köpa godis men det vart att vi köpte massa frukt och gjorde fruktsallad istället, ändå nice av oss   

Har även sett på svenska hollywood fruar och det var sista avsnittet...hur ska jag överleva?...


Aja nu vart jag trött så ska gå och sova nu   

Av rebecka pettersson - 17 maj 2010 15:29

Har svenska nu och skriver nån novellanalys. Går väl ganska så bra fast det är jättetråkigt...tur att vi slutar om 25 min   

Då blir det bussen hem och sen kanske sätta sig ute lite ifall det fortfarande är bra väder. Sen blir det att göra en massa läxa som vanligt, är så sjukt less på skolan nu!! Tur att det är sommarlov snart!   


Aja nu ska jag sluta skriva massa ovärt och jobba istället...

Av rebecka pettersson - 17 maj 2010 12:36

Sitter på skolan nu med Ida. Vi skriver klart vårat Bf arbte om stadsbiblioteket. Ska redovisa det om typ 20 min. Typiskt oss att alltid vara ute i sista minuten,hah   


Har bara svenska kvar sen och då ska vi sitta vid datorn tror jag . Niiice!


Ska hjälpa Ida nu med det sista...

  

Av rebecka pettersson - 17 maj 2010 09:43

Blää vilken dålig morgon alltså...

Det klias hur mycke som helst i ögona och så är jag jättetäppt i näsan, åhh jag HATAR verkligen allergi !!! Snälla nån som vill byta liv med mig i nån månad eller så?


Aja ska ta den sena bussen idag så lär väl komma nån minut sent men skit samma.

Har inte så jobbig dag idag fast juste vi har ju redovisning idag tror jag...men det går säkert bra..


För övrigt äre 17 maj idag vilket innebär norges nationaldag och min

namnsdag  

Ovido - Quiz & Flashcards