Alla inlägg den 18 maj 2010

Av rebecka pettersson - 18 maj 2010 22:32

Vi kör väl på en sän här också..

Dagens datum: 18 maj 2010
Dagens klädsel: leggings, vitt linne svart kofta randiga hellokitty sockar
Dagens låt: M.I.A - Paper plans
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: mascara
Dagens planer: SOVA!
Dagens saknad: ISABELL
Dagens roligaste: Tandemcyklingen genom stan med Malin, HAHA!!!
Dagens borde: Läxa och sova
Dagens köp: godis..
Dagens mående: hyffsat fast trött och så har det klias i ögona
Dagens personer: Malin, och alla på kanot
Nyss: borsta jag tänderna
Nu: ska jag lägga mig
Ser framemot:  att få sova
Tankar: den mosade flugan på min mobil är inte nice...

Av rebecka pettersson - 18 maj 2010 22:26

Tjabba tjena hallå..

Inte så aktivt bloggande idag med har knappt suttit nått vid datorn vilket är bra tycker jag. Har mest varti ute och så. For till kanot nu på kvällen och var med massa folk vilket var riktigt nice! Fast blev väldigt trött så ska nog lägga mig nu.

Skriver nog mer imorrn eller nått

Godnatt  

Ovido - Quiz & Flashcards