Alla inlägg den 25 maj 2010

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 22:32

Kladdkaka till kvällsfika var inte helt fel!

Fast mår typ illa nu..  


Aja ska lägga mig nu tror jag..fast borde egentligen duscha men får göra det imorrn bitti istället.

Har inte så mycket mer att berätta från mitt händelserika liv..

Så det får väl räcka såhär och så hörs vi väl imorgon förhoppningsvis..

  

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 21:47

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Det gick jättebra som vanligt och barnen är ju bara för söta!!


Vart inte att jag for till Ida vilket var synd..aja vi får göra det nån annan gång!


Håller på att baka kladdkaka till min syster nu eftersom jag är Världens bästa syster! Hoppas den är klar snart så jag får smaka   


Ska nog lägga mig och se film sen eller nått...treeevligt

    

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 16:46

Så då har jag lagat mat och ätit den. Det vart makaroner och köttfärsås,

mumsigt  


Ska nog hitta på nånting ett tag nu, lär väl bli läxor eller städa..fast om jag känner mig själv lär det ju bli TVn och sova...

Sen ikväll blir det förhoppningsvis att vara barnvakt och kanske blir det även att fara till Ida efter de   

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 15:48

Är hemma nu och tror ni inte att just som jag ska gå av bussen så börjar det ösregna, kul...så är blöt och kall nu   


Ska iallafall ta och vara en duktig flicka nu och laga mat. Har inte bestämt vad än men mästerkocken som jag är så lär det ju bli nått gott iaf...eller inte...  



Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 08:31


       

Hehe nån mer än jag som brukar plocka ut dom där vita sakerna och äta dom sist?               

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 08:26

Godmorgon!

Ursch har verkligen inte sovit bra inatt.

Lyckades somna ganska tidigt men vaknade vid tolv av att jag blödde näsblod?!?! Hur ofta händer de lixom...Tog ett tag innan jag somna om då. Vaknade sedan upp vid tre av att jag hade drömt en mardröm. Låg typ och skakade och var SKITrädd..Kunde inte somna om då heller utan låg vaken. Är jättetrött nu vilket kommer suga..

Ovido - Quiz & Flashcards