Alla inlägg den 26 maj 2010

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 22:48

Så nu har vi sett klart filmen. Såg den med min syrra. Och inte kunde jag hålla mig från att gråta den här gången heller...vet inte vad det är men jag gråter typ till alla filmer, haha till och med nasses stora film...


Aja ska försöka slita mig från datorn nu och lägga mig. Har ju sovmorgon imorrn  så börjar kvart över elva. Har bara två lektioner också då vi ska vara ute så då blir chill!  


Nu vart de nå fel med datorn också så nu orkar jag inte sitta här längre..

Godnatt  

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 19:09


  Ojojoj...  

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 19:07

Ska se den här nu..  

-

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 15:44

Vad trodde du där egentligen?

*

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 15:19

Hemma nu efter en dryg dag i skolan. Fick iaf veta att jag klarade matte nationella och fick VG i slutbetyg så ingen mer matte för mig i ettan!!   

Det innebär alltså sovmorgon imorrn, på måndag,tisdag och nästa torsdag typ! Kommer även få massa hål. Och juste har ju ingen mer svenska heller så kommer få ännu mera hål..  Inte länge kvar till sommarlovet nu alltså!! Fast det suger att jag inte kommer få nå sommarjobb..aja då får jag ju mer tid till att sola, hah   


Ska gå och fördriva tiden nu eller något.

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 10:08

Sitter på skolan nu och har datakunskap med världens bästa Inge!

Hoppas du läser det här nu då!   


Ska typ gå och ta nå kort nu med Ida som vi ska redigera i photshop sen eller vad det heter. Har bara tre lektioner kvar sen. Ska få veta vad vi fick på matte nationella idag också tror jag...nervöst..


Aja nu ska vi ta kort   

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 10:06


 


Ovido - Quiz & Flashcards