Alla inlägg den 28 maj 2010

!!!

Av rebecka pettersson - 28 maj 2010 19:09

Och juste, glömde säga att jag har FF HELA helgen!!!

Ganska så niiiice!!!

Fast tyvärr är mina systrar hemma, men ändå!!

          

Av rebecka pettersson - 28 maj 2010 19:04

Haha asså värt liv jag har, har seriöst spelat dator hela dagen. Nu spelar jag iaf det här som heter Model studio tror jag... försöker klara 15000 och jag är HELT beroende...

 

Av rebecka pettersson - 28 maj 2010 18:52


Hejhej!

Fick sluta halv tolv idag fast jag egentligen slutar vid typ tio i fyra. Ganska så nice!! Så nu är det helg och sen så är jag ledig på måndag så det blir en långhelg!


Sov ju hos Ida igår och vi sov ute i deras bastu. Ja vi är normala om ni inte trodde de, vi har bara lite annorlunda idéer. Hahah men vi hade det iaf mysigt fast det var lite trångt, har jätteont i kroppen idag men det är sånt man får ta..

Vi såg iaf på film, eller vi såg bara halva jönssonligan och halva Rosa the movie. Sen var det tänkt att vi skulle bada på tolvslaget men då började det regna så det kändes inte så peppande...Vi somnade iaf ganska tidigt och sov typ hela natten, Trodde verkligen inte jag skulle sova nå bra men det gjorde jag.


Aja vi hade det iaf jättekul, eller iaf  jag, sen får ni väl fråga Ida vad hon tyckte..  

Av rebecka pettersson - 28 maj 2010 14:30

Hahah har seriöst spelat de här spelat sen jag kom hem...har iaf klarat ut det nu!   Klicka på bilden om ni vill spela de...

   

Ovido - Quiz & Flashcards