Alla inlägg den 30 maj 2010

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 23:06

Har sett klart filmen nu. Det var bridget jones eller vad den heter. Helt okej film.


Ska lägga mig snart eftersom jag ändå ska upp ganska så tidigt imorgon. Måste hinna duscha innan jag far dessutom. Aja ska försöka hinna skriva nånting imorrn innan jag far men vi får väl se hur det blir med det. Skriver väl när jag kommer hem annars. Och nu hoppas jag VEKLIGEN att jag hittar nånting och jag hoppas även på att det blir donken eller vad säger du Ida?   


Aja vi hörs väl nån gång imorrn.

Godnatt   

 

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 20:54

Så då var pengarna till imorrn fixade!

Drar ju till Umeå imorrn med Ida eftersom att vi är lediga   

Blir nog lika kul som alltid!

Och jag hoppas verkligen att jag hittar något och helst en bikini!! Seriöst det måste ju finnas en bikini som passar någonstans i hela Umeå! Aja vi ser väl...


Måste springa och kissa nu för jag är jättekkissnödig, jag vet intressant att veta...

Sen blir det nog att se film med mammi   


Byebye bitches!

 

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 18:40

Hej.

Ska väl sammanfatta dagen lite snabbt..

-vaknade

-cyklade till solbacken med Felle

-Väntade

-Åt mat och tårta

-Såg lite film men lessnade..

..och nu sitter jag här..


Ska gå och prata med pappa nu om jag kan få pengar imorrn, så bäst att jag tar fram hundögona...

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 00:36

Så nu har jag sett klart filmen och självklart flänna jag sönder. Fattar inte vad det är med mig men seriöst jag kan gråta till vilken film som helst..aja den var lika bra som alltid.


Ska spela kort med mina systrar snart. Vi måste ju njuta av sista kvällen då vi har FF   Om jag känner oss väl så lär vi ju sitta uppe ett tag...men det blir säkert kul!


Kommer nog inte blogga nått mer idag men visst har jag väl ändå varit ganska så bra på att uppdatera idag fast jag har varit upptagen hela dagen?   


Aja ni får sova så gott allihopa så hörs vi väl imorrn   

Ovido - Quiz & Flashcards