Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 11 maj 2010 21:14

Såg just att busfelle hade skrivit på min blogg, treeevligt.

Bara för att hon är så rolig ska jag också vara rolig..

  

Av rebecka pettersson - 11 maj 2010 21:06

ÄR SÅ SJUUUKT LESS PÅ ATT PLUGGA!!!

Åhhh matte nationella imorrn och jag är verkligen inte taggad på det...

Aja inget att göra åt.

Har en massa annan läxa också men den orkar jag inte göra.

Får väl göra den imorrn eller nått.jippie


Vill bara att morgondagen ska vara över..fatta så skönt med helg snart!!


Har iaf bara pluggat ikväll och  duschat och duktig som jag är så gjorde jag ju slut på varmvattnet så det vart en kalldusch   


Ska iaf fika nu och hoppas på att nån kan vara social så jag får en lite roligare kväll.

Av rebecka pettersson - 11 maj 2010 20:25

   bus på G , jag älskar dig ändå bebis


ett stort fuck you och en blöt kyss<3
  


BFF´s 4 ever änd ever gumman <3<3<3 hoppar du så hoppar jag <3<3 vi är så söta TSM<3<3<3
nej jag skulle inte hoppa , för ego.
pussi pussi mitt lilla plommonknyte<3

Av rebecka pettersson - 10 maj 2010 22:27

Ska nog lägga mig nu och hoppas på att jag kan somna, men lär väl vakna inatt då alla idioter smsar...hah näe skoja bara ni är såååå gulliga  

Aja nu väntar sängen och John Blund på mig

Godnatt

        

Av rebecka pettersson - 10 maj 2010 21:54

Var med Felicia ikväll och det var tänkt att vi skulle hoppa studsmatta men det blev inte så direkt..vi tog iaf massa kort och åt fruktsallad med pepparkaksglass   

        

 

Av rebecka pettersson - 10 maj 2010 21:00

  

Av rebecka pettersson - 10 maj 2010 16:26

Haha det var jättekonstigt nyss när jag skulle logga in till min blogg..

Då skrev jag in mitt namn och lösen och de men sen när jag kom in och kolla statisiken så hade jag bara haft 1 besökare varje dag hela maj och tro det eller ej men jag har faktiskt fler besökare än 1..så då klickade jag så man kom till min blogg och då visade de sig att jag hade loggat in på min gamla blogg   

Helt konstigt för den är från bloggagratis men det gick ändå att logga in från bloggplatsen...


Aja nu är jag iaf inne på rätt blogg   


Har varit ganska bra i skolan idag. Inte så jobbigt med tre lektioner varav en var att kolla på nån dansuppvisning.


Ikväll blir det att göra massa läxa..mindre kul..

Aja måste göras.

Snart äre ju iaf helg igen så   

Av rebecka pettersson - 9 maj 2010 20:10

Nu..


Sen..

     

Ovido - Quiz & Flashcards