Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 30 maj 2010 00:36

Så nu har jag sett klart filmen och självklart flänna jag sönder. Fattar inte vad det är med mig men seriöst jag kan gråta till vilken film som helst..aja den var lika bra som alltid.


Ska spela kort med mina systrar snart. Vi måste ju njuta av sista kvällen då vi har FF   Om jag känner oss väl så lär vi ju sitta uppe ett tag...men det blir säkert kul!


Kommer nog inte blogga nått mer idag men visst har jag väl ändå varit ganska så bra på att uppdatera idag fast jag har varit upptagen hela dagen?   


Aja ni får sova så gott allihopa så hörs vi väl imorrn   

*

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 23:23

Ska forsätta se film nu och äta melon och dricka isvatten!

 

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 22:00

Så nu kan man väl äntligen säga att jag är klar med städningen..

Har hunnit

- Dammsuga mitt rum tre gånger

- Dammat hela rummet

- Plockat bort alla grejer och lagt kläder i tvätten

- Tvättat kläder, sju maskiner rättare sagt

- Rensat och städat min garderob och alla lådor i mitt rum

- Bytt lakan

- Städat badrummet

osvosv

Har även hunnit laga mat, duschat och varit social med mina systrar och så. Ska nog skura golvet på mitt rum också men sen är jag klar! Känner mig riktigt duktig idag alltså!   


FÖRE

     

EFTER

     

Lite skillnad är det väl iaf?   

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 21:09

For en snabbis till konsum nyss med Felicia. Köpte melon, haha...kännde mig inte sugen på massa slisk och så så det fick bli melon   


Har inte riktigt städat klart än men orkar inte göra det nu för ska se film strax..ska se Forrest Gump, och helt ärligt så älskar jag den filmen. Det var min favoritfilm när jag var liten men nu har jag inte sett den på jättelänge och så såg jag i tidningen att den är på TV ikväll. Så då måste jag ju passa på att se den   Serisöt är det ingen mer som tycker den är bra?


Aja den börjar iaf snart så måste skynda mig

 

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 19:41

Tar en paus i städandet och har nyss duschat och sitter nu med en ansiktsmask. Ska tvätta bort den strax och sen städa klart det sista...

Ser väl ungefär ut såhär nu..

   

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 12:42

...STÄDA

Mitt rum är verkligen inte nice. Vill knappt sova därinne för det är så sjukt stökigt!! Ursch, minns knappt när jag städade sist. Då är det verkligen illa...

       

Haha just nu...hoppas fettot vill hålla mig sällskap när jag städar..men det tvivlar jag på..

Av rebecka pettersson - 29 maj 2010 11:44

Godmorgon alla dudes..


Skrev inget mer igår men var iaf med Felicia på kvällen. Minns inte vad vi gjorde typ hoppa studsmatta och var sociala med mina systrar. Sen såg vi på nån film på TV och efter ett tag vakna jag upp och då var Felicia bort. Jag gissar på att hon har farit hem men jag har inte pratat med hon så hon kan ju vara vart som helst...jag tror då iaf att hon for hem   


Vaknade för ungefär en timme sen. Såg då på 16 and pregnant fast har reda nsett de avsnittet så jag hamnade här...


Ska väl leta upp lite mat nu eller spela...jag tror det kommer bli att ja spelar om jag ska vara ärlig...

!!!

Av rebecka pettersson - 28 maj 2010 19:09

Och juste, glömde säga att jag har FF HELA helgen!!!

Ganska så niiiice!!!

Fast tyvärr är mina systrar hemma, men ändå!!

          

Ovido - Quiz & Flashcards