Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 19:07

Ska se den här nu..  

-

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 15:44

Vad trodde du där egentligen?

*

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 15:19

Hemma nu efter en dryg dag i skolan. Fick iaf veta att jag klarade matte nationella och fick VG i slutbetyg så ingen mer matte för mig i ettan!!   

Det innebär alltså sovmorgon imorrn, på måndag,tisdag och nästa torsdag typ! Kommer även få massa hål. Och juste har ju ingen mer svenska heller så kommer få ännu mera hål..  Inte länge kvar till sommarlovet nu alltså!! Fast det suger att jag inte kommer få nå sommarjobb..aja då får jag ju mer tid till att sola, hah   


Ska gå och fördriva tiden nu eller något.

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 10:08

Sitter på skolan nu och har datakunskap med världens bästa Inge!

Hoppas du läser det här nu då!   


Ska typ gå och ta nå kort nu med Ida som vi ska redigera i photshop sen eller vad det heter. Har bara tre lektioner kvar sen. Ska få veta vad vi fick på matte nationella idag också tror jag...nervöst..


Aja nu ska vi ta kort   

Av rebecka pettersson - 26 maj 2010 10:06


 


Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 22:32

Kladdkaka till kvällsfika var inte helt fel!

Fast mår typ illa nu..  


Aja ska lägga mig nu tror jag..fast borde egentligen duscha men får göra det imorrn bitti istället.

Har inte så mycket mer att berätta från mitt händelserika liv..

Så det får väl räcka såhär och så hörs vi väl imorgon förhoppningsvis..

  

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 21:47

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Det gick jättebra som vanligt och barnen är ju bara för söta!!


Vart inte att jag for till Ida vilket var synd..aja vi får göra det nån annan gång!


Håller på att baka kladdkaka till min syster nu eftersom jag är Världens bästa syster! Hoppas den är klar snart så jag får smaka   


Ska nog lägga mig och se film sen eller nått...treeevligt

    

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 16:46

Så då har jag lagat mat och ätit den. Det vart makaroner och köttfärsås,

mumsigt  


Ska nog hitta på nånting ett tag nu, lär väl bli läxor eller städa..fast om jag känner mig själv lär det ju bli TVn och sova...

Sen ikväll blir det förhoppningsvis att vara barnvakt och kanske blir det även att fara till Ida efter de   

Ovido - Quiz & Flashcards