Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 15:48

Är hemma nu och tror ni inte att just som jag ska gå av bussen så börjar det ösregna, kul...så är blöt och kall nu   


Ska iallafall ta och vara en duktig flicka nu och laga mat. Har inte bestämt vad än men mästerkocken som jag är så lär det ju bli nått gott iaf...eller inte...  



Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 08:31


       

Hehe nån mer än jag som brukar plocka ut dom där vita sakerna och äta dom sist?               

Av rebecka pettersson - 25 maj 2010 08:26

Godmorgon!

Ursch har verkligen inte sovit bra inatt.

Lyckades somna ganska tidigt men vaknade vid tolv av att jag blödde näsblod?!?! Hur ofta händer de lixom...Tog ett tag innan jag somna om då. Vaknade sedan upp vid tre av att jag hade drömt en mardröm. Låg typ och skakade och var SKITrädd..Kunde inte somna om då heller utan låg vaken. Är jättetrött nu vilket kommer suga..

Av rebecka pettersson - 24 maj 2010 19:56

TA MIG TILLBAKA

 

     

Av rebecka pettersson - 24 maj 2010 19:25

Åh har verkligen jättetråkigt...fins ingenting att göra när det är sånthär skitväder..........


Fryser gör jag också och inte lite...ge mig värme nu snälla du..

Ända värmen jag lär få är väl av duschen så får väl gå och umgås lite med den nu så....    


Av rebecka pettersson - 24 maj 2010 19:22

  HAHA?

MaT

Av rebecka pettersson - 24 maj 2010 17:24

Åhh det är vekligen iskallt ute!! Inte kul, inte kuuuul...


Aja är iaf hemma i värmen nu. Har hjälpt pappa med maten och väntar på att den ska bli färdig så vi kan ta nångång, är jättehungrig!!

Och nu ropa han att den är klart, great!   

Ovido - Quiz & Flashcards