Alla inlägg under maj 2010

Av rebecka pettersson - 16 maj 2010 23:26

Sitter och borstar gaddarna nu och snart äre dax för sängen.

Ska bli huuuur skönt som helst att få sova!

Är jättetrött!

Imorrn äre måndag vilket innebär skola vilket  inte känns så kul.

Aja tur att tjejorna är där så det blir roligt iaf   


Nu måste jag gå och spotta, godnatt   

Av rebecka pettersson - 16 maj 2010 21:52

SÅÅÅÅ SKÖNT!

Är äntligen klar med BF artikeln!!


Har dessutom hunnit vara på konsum och köpt ögondroppar så jag hoppas dom hjälper nu så det ska sluta klias.


Ska äntligen gå och duscha nu, har velat de hela dagen men skulle göra läxan först men nu äntligen!!

Ska nog fika lite sen också och sen sova. Kommer bli askalas!   

Av rebecka pettersson - 16 maj 2010 19:35


Petter feat Veronica Maggio - Längesen


Av rebecka pettersson - 16 maj 2010 19:02

Åhh har verkligen ingenting att skriva om...just nu är mitt liv vääääldigt ointressant och jag har inget kul att berätta..

Kan ju iaf  säga att just nu sitter jag och gör läxa vilket inte är nå vidare kul. Fast det går faktiskt ganska så bra.


Annars idag har jag typ suttit ute i solen och det var väl nice. Fast jag somnade och det var inte lika nice...tur jag inte brände mig nå mycket iaf   


Ska fortsätta med läxan nu..önska mig lycka till..

    


Av rebecka pettersson - 16 maj 2010 15:36

Hej.

Har nyss ätit, pizza vart det, och nu är jag jättemätt.

Ska gå och sova lite nu tror jag för jag är jättetrött och så klias det jättemycke i mina ögon    Jag hatat verkligen allergi...åhh....


Måste göra massa läxa sen och det kändes inte kul...sen är det skola imorrn och det kändes mindre kul...fast då får jag ju äntligen träffa min saknade sockerärta!

 
  

Av rebecka pettersson - 15 maj 2010 15:54

Nu har Alice just farit så nu vart det väldans tomt...

Ska gå och duscha nu för det behövs verkligen!

Har legat ute och stekt fläsk hela dagen med Alice. Det har ju inte direkt varit liiiiite varmt   

Fast jag märker typ ingen skillnad på mig  Men det kommer väl sen kanske.


Kan ju även säga att min kamera gick sönder igår så r.i.p till den..Lär ju bli cambilder och mobilbilder i fortsättningen, wihooo


Aja nu väntar duschen


Av rebecka pettersson - 15 maj 2010 10:11

Godmorgon


Är inte direkt pigg kan jag ju säga.

Somnade vid halv tre nån gång och vakna vid nio av att klantAlice hedde ner nå glas i golvet...aja lite har jag ju sovit iaf.


Vi skulle ju se saw 2 igår också och vi hann väl se kanske tio minuter mer än vad vi såg förra gången så man kan ju inte kalla det är maraton diretk, haha..


Nu är Alice och duschar och sen ska jag också duscha tror jag. Sen blir det ut och  STEKA hela dagen!   

Av rebecka pettersson - 15 maj 2010 00:23

Så nu har vi sett klart american pie och vi hade tänkt gå ut nu men det kändes lite kallt och jobbigt. Så vi ska nog lägga oss och fortsätta se saw nu. Heh vi har ju bara hunnit se 1½ film så vi har ju några kvar...Tur vi har massa glass och godis kvar så vi håller oss vakna   

Aja ska stänga av datorn nu så godnatt på er   

Ovido - Quiz & Flashcards