Alla inlägg under juni 2010

Av rebecka pettersson - 30 juni 2010 19:24

Dax att fara hem nu...

  VAR SOCIAL PÅ BUSSRESAN TACK!

Av rebecka pettersson - 30 juni 2010 13:28

Sitter ute och kollar på när Alice och Adrian jobbar nu, haha...inte så jättekul. Tur jag har Felicia här så det blir liiiiiite roligare iaf   Vi ska iaf se den här nu..

 

Av rebecka pettersson - 30 juni 2010 13:22

Godmorgon!


Vart lite sent igår fast det höll på att bli ännu senare men jag råka faila som vanligt....Jag och Felicia satt ju vid Alice bärbara dator och så hörde vi nån utanför dörren så vi skulle skynda och lägga oss ner och låtsas sova och då råkade jag he igen datorn...och drygalice har ju självklart lösen på sin dator så vi kunde inte få igång den igen,...aja kanske var lika bra för annars hade vi väl varit vakna hela natten   

 

Av rebecka pettersson - 30 juni 2010 03:18

Så nu är Felicia som en av oss andra normala människor, hon har nämligen skaffat facebook nu, jag är stolt över dig gumman! Hihih borde egentligen sova nu men det känns så tråkigt. Alice har somnat för längesen och ligger och pratar i sömnen, sött! Felicia kommer säkert också somna snart så då blir jag själv...aja får väl kanske ta och sova då....


Hitta några bilder på Alice dator sen sist jag var här

   

     

Av rebecka pettersson - 30 juni 2010 01:54

Chacha bloggen!


Ligger i sängen nu men har inte direkt tänkt sova. Jag är en coool typ som stannar uppe länge ni vet....näe men jag har vännt på dygnet så är inte speciellt trött. Fast Alice ska sova nu eftersom hon ska upp och jobba imorrn stackarN. Fast jag och Felicia kan sova läääääänge   Sweeeet! Näe men ska kirra fejjan åt Fells nu (skaffa facebook åt felicia, för er som inte fatta) hihih.

 


*

Av rebecka pettersson - 29 juni 2010 22:34

Sitter hos Alice nu och Towe har också kommit hit. Vi ska fika och sen se film tror jag. Kommer nog tvärr inte kunna blogga mer ikväll eftersom alla har PMS och surar. Aja om jag inte skriver nå mer så får ni ha en bra kväll. Finns på mobilen om det är nått   

 

HEJ

Av rebecka pettersson - 29 juni 2010 22:33

Sån här nummerplåt ska jag ha när jag blir stor   

 

Av rebecka pettersson - 29 juni 2010 22:24

Sen kvart över sju tog jag och Felicia bussen till Alice och den bussresan kommer jag aldrig glömma kan jag lova er...Hahah både jag och Felicia faila totalt!!...


Först skulle jag visa Felicia hur jag och mina syskon gjorde med pringels när vi var små. Att man her förpackningen mellan benen och trycker så locket flyger av och så att det smäller till. Sen när jag tryckte till så flög locket iväg och gissa vart....hah jo på den som satt framför oss...hah rakt i skallen...och jag började asgarva och visste inte vad jag skulle säga...fick iaf fram ett förlåt...


Sen när vi just hade klivit av bussen och den körde iväg kom min smarte vän Felicia på att hon hade glömt mobilen i bussen....hur klövert är inte de?....Hahah så den är hemma i skellefteå nu tydligen...

 

Skapa flashcards