Alla inlägg den 1 juni 2010

Av rebecka pettersson - 1 juni 2010 22:17

Då var det äntligen dax att gå och sova! Är verkligen peppad på att sova. Hoppas bara att jag kan somna..


Har ingen sovmorgon imorrn, måste till skolan och hålla tal för typ tre pers...aja har bara datakunskap sen ett lååångt hål sen Bf och idrott. Blir nog nice. Fast måste nog på stan på hålet imorrn med. Måste verkligen hitta bikinitrosor innan helgen!!! aja det löser sig säkert.


Ska gå och gosa med min kudde nu.

Godnatt

    

Av rebecka pettersson - 1 juni 2010 18:55

Hej!


Kan väl börja med att berätta lite om skolan idag. Hade ju bara två lektioner. Först engelska och sen idrott. På engelskan gjorde vi inget särskilt och efter den hade vi hål. Då gick jag och Ida till stan. Köpte en kjol. Inte en vanlig utan en sån man har längre upp ni vet? ..Aja och sen gick vi till CK toan och gjorde en grej som vart lite fail. Vad tänker jag inte säga men det är ju redan flera som vet...okej det lät som vi gjorde nått typ olagligt eller så men det var inte   

Hade idrott sen och då körde vi brännboll, tyvärr så vann killarna men det var ju inte helt oväntat. Fast vi tjejer var ändå riktigt bra!


For hem sen och solade. Och självklart somnade jag i solen...tur jag vaknade ganska fort. Sen vart det grillat till mat vilket gillas!


Har hunnit duscha ochså och nu ska jag göra läxa..

Av rebecka pettersson - 1 juni 2010 08:40

Gomrogon!


Ska gå till bussen snart. Har ju sovmorgon idag med   

Har bara två lektioner idag, engelska och idrott och däremellan ett hål. Aja blir väl säkert stan då.



Ovido - Quiz & Flashcards