Alla inlägg den 2 juni 2010

Av rebecka pettersson - 2 juni 2010 22:29

Det var inge kul att sticka så ska lägga mig och se film istället, Eva & adam   

Har sovmorgon imorrn, börjar kvart över elva, fast ska vara ute hela dagen imorrn och ha aktiviteter för nå sjuor. Kände mig inte så jättepepp på det men men..Nu väntar iaf sängen!

       


Av rebecka pettersson - 2 juni 2010 22:05

Så nu är jag nyduschad, sweeet!

Ska sätta mig och sticka nu............mina tjocksockar ska tydligen vara klara på fredag och jag är inte ens halvvägs, lyckat   

 

jag vet att ni gillar mina cam bilder...

Av rebecka pettersson - 2 juni 2010 21:33

Nu har Felicia farit..  

Vart väldigt ensamet..vi gjorde iaf inte så mycke, låg ute på studsmattan och pratade. Och självklart fick jag ett myggbett och såklart på ögat, hur lyckat? inte lyckat alls...aja hoppas det är borta till imorrn.


Ska ta och hoppa in i duschen nu...  

  

*

Av rebecka pettersson - 2 juni 2010 18:23

Nu ska jag ta och vara med den här buseflickan...

       
 

Av rebecka pettersson - 2 juni 2010 17:59

Hej hej!

Oj vad mycke som har hänt idag alltså...orkar inte berätta allt men lite kanske.

For till skolan på morgonen och hade mitt tal inför tre pers....gick väl ändå rätt så bra tycker jag. Lektionen var bara ca 20 min så sen satt jag och väntade på Ida.

Datakunskapen började sen kvart i tio och slutade efter fem min...det innebar hål i mer än fyra timmar....Vi började med att äta lunch sen gick vi en snabbis på stan. Hitta äntligen bikinitrosor!!! Vi gick iaf tillbaka till skolan sen och satt och gjorde ingenting..alla treor var ju helt galna och kasta vatten osv...vi bestämde oss iaf att gå och bada och så blev det även. Var inte så jättevarmt direkt...sen tillbaka till skolan och hade bf en halvtimme och efter det idrott. Vi körde brännboll. Gick inge vidare men vårat lag vann såklart   

Efter det kastade en massa buspojkar vattenballonger på oss, buuuusigt alltså men jag kan ju säga såhär att dom lär ju få igen....hehe

Vi gick iaf ner till älven några stycken och skulle bada igen men det var kallt då så det var bara Ida och en till som bada...alla andra fega ur...


Oj vilket långt inlägg, ingen kommer orka läsa, inte ens jag...aja det hände iaf massa mer som vi inte behöver ja upp här i bloggen   


Ovido - Quiz & Flashcards