Alla inlägg den 3 juni 2010

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 22:52

titta och njut

                               

Tack Madde för bilderna!   

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 21:24

Har verkligen inte haft en bra dag idag alltså...


1. Vädret har varit sämst...kallt och blött..fast regnbågen var ju framme ett tag

2. Tappade bort min kjol som jag köpte i typ förgår, letade seriöst i hela huset flera gånger men den var helt borta...börja typ flänna och letade en gång till och hittade den i väskan   

3. Märkte att mitt vita linne inte var vitt längre då jag kom hem...rullade ju i gräset idag så hela linnet är typ brunt med massa fläckar   

4.Min syrra har gjort klämmhaka på mig så den är alldeles lila...

5.Min andra syrra slog upp toadörren rakt i pannan på mig så fick en stor bula...


1.   3.   4.  


okej man ser inte att min haka är lila men det är den...och det lär den ju vara i en vecka eller så..

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 21:18

Sitter och funderar på hur misslyckad jag är...seriöst jag städade rummet för ungefär en vecka sen och det ser redan ut så här..

Och då kan man tänka att en vecka är ju ganska så länge så det är inte så konstigt att det är så stökigt men sanningen är att det har sett ut så här sen dagen efter jag städade....

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 19:09

Lyckades sova ett litet tag och då menat jag litet.

Ska leta efter nått att äta nu för jag hungrar ihjäl snart.

Skulle seriöst kunna döda för godis just nu...har inte ätit godis på...hm..fyra dagar kanske, måste vara rekord! Näe men seriöst den som kommer hit med godis till mig  ska jag älska livet ut. Åhhhh....

 

Seriöst ser ni så ful jag är...skulle verkligen behöva godis nu så jag blir lite sötare..............................vet att ni håller med mig...............


Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 16:35

Ursch och fy vilken dag..

Hade ju sovmorgon till kvart över elva men vad hjälpte de då man vakna vid fyra....for iaf till skolan och vid tolv mötte jag, Ida och Johan upp sjuorna från Freja. Sen tog vi dom bort till typ landskyrkan, eller gräset där brevid och då skulle vi ha aktiviteter med dom. Våran grupp, jag, samme och  emelie hade äpplet, då man ska äta ett äpple i vattnet typ. Hahah fatta så vi skrattade åt alla ungar som tvingades äta äpllena. HAHA näe nu ska vi inte vara taskiga...dagen var väl helt oket förutom vädret...det var sviiiinkallt och så regnade det såklart...åhh...


Är iaf helt död nu...fryser fortfarande och håller på somna när som helst så ska ta och sova lite tror jag. fast ska nog duscha först...vi får se..

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 10:03

Nu ska jag bege mig ut i regnet. Mjukiskläderna är på men tyvärr ingen regnjacka..........får väl ta fram hundögona och hoppas på att nån lånar ut en jacka   


Måste springa nu.......

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 09:28

Och förresten..

Godmorgon...

 

Av rebecka pettersson - 3 juni 2010 09:23

ÅHHH VARFÖR MÅSTE DET VARA SÅ DÅLIGT VÄDER JUST IDAG?!?!

Vi som ska vara ute hela dagen och allt...åhh...och inte har jag några regnkläder heller...skit samma.......

 

....

Ovido - Quiz & Flashcards