Alla inlägg den 4 juni 2010

Av rebecka pettersson - 4 juni 2010 23:04

Så nu är jag hemma...

Jag och Ida åkte moppe hit till Urs nyss och det var inte varmt kan jag lova er!..

For iaf till på konsum och sen hem till Ida i Yttervik. Var där ett tag och skulle laga mat?..det vart grillade majskolvar eller vad det heter, haha...for sen upp till stan och köpte vattenmelon   ...och sen tillbaka till Ida. Där gjorde vi inte alls mycke, åt vattenmelon och chips och satt vid datorn typ. Men det var trevligt de med   


Ska ta och borsta tänderna nu och sen lägga mig. Ska ju upp vid sex imorrn   

Lär ju aldrig ta mig upp..


Aja nu väntar kudden och Eva&Adam.

GODNATT

   

Äre kax?!


Av rebecka pettersson - 4 juni 2010 21:38

Ni har väl inte missat omröstningen här på sidan?   

Så låt oss nu få veta vad ni egentligen tycker om oss...

 

Av rebecka pettersson - 4 juni 2010 18:19

Sitter och väntar på Ida nu. Hon ska köra moppe hit   Får se vart vi far sen..ska kanske vara med nån fler också, vi får se. Bara att höra av er   


For på stan idag efter skolan med Sara. Hon köpte en bikini och jag köpte en tröja. Och gissa vart....LINDEX!!!...tror seriöst aldrig att jag har köpt nått där förut...inte direkt min stil på kläderna...aja vart rätt nöjd med den iaf!


Ska nog gå ut och vänta på Ida nu...fårse om jag skriver nått mer idag, annars får ni ha en bra kväll  

   


Av rebecka pettersson - 4 juni 2010 07:31

Godmorgon!


Är verkligen jättetrött idag....kunde inte somna igår...somnade vid halv två ungefär..fast lite får jag kanske skylla mig själv...


Har inte heller nån sovmorgon idag..har musik nu på morgonen. Sen engelska, BF och slöjd. Har även ett hål därimellan. Får se vad vi hittar på då.


Ska klä på mig nu och så sen springa till bussen.


Får se om jag kanske stannar i stan efter skolan men vi får som sagt se. Ska iaf vara med Ida!   

     

Ovido - Quiz & Flashcards