Alla inlägg den 6 juni 2010

Av rebecka pettersson - 6 juni 2010 23:25

Nu beger jag och Alice oss mot sängen. Vi ska inte sova än men vi ska nog lägga oss och se film eller spela kort   Har ju sovmorgon till ett timorrn, sweeeet! Fast måste in till stan lite tidigare men ändå. Aja ska bara fika med klassen hos Kicki imorrn sen slutar vi typ.  Kommer nog bli nice.


Aja nu väntar Alice på mig.

Godnatt på er   

 

Av rebecka pettersson - 6 juni 2010 19:10

Nu har alice kommit och vi har mest suttit och pratat. Fast nu ska vi fortsätta vårat saw maraton, haha   Vi är på andra filmen tror jag....bara några filmer kvar...fast vi har ju hela natten på oss   Till det ska vi äta glass och vattenmelon!   

 

Av rebecka pettersson - 6 juni 2010 12:10

Hej!

Kom hem vid halv tio igår men var helt slut så orkade inte blogga nått. Hade iaf jättekul igår! Eller från början vart man less ganska fort men sen efter ett tag då vi började tävla och så då vart det jättekul! Fast fick jätteont i hela kroppen eftersom vi åkte typ 20 pers samtidigt och alla åkte in i varandra osv   Men det var iaf jättekul! Sen på vägen hem stannade vi i bygdeå och då hann jag träffa Alice i typ en kvart...ville att hon skulle följa med hem men det gick inte...men vet ni vad....HON ÄR PÅ VÄG HIT NU!!! Ganska så nice!! Så måste städa undan lite på mitt rum innan hon kommer...

     

sist hon var här..

Ovido - Quiz & Flashcards