Alla inlägg den 7 juni 2010

Av rebecka pettersson - 7 juni 2010 21:56

Nu tar jag och Alice moppen och sticker till stranden!

Ska nog vara med älsklingstowe sen också!!   

 

Av rebecka pettersson - 7 juni 2010 21:48

Åhhh det är nå jättekonstigt med mina ögon...jag har typ som nån blåsa i dom...märkte att jag började se suddigt och att det kändes som att jag hade skräp i ögat. Gick då och kollade i spegeln och såg att mina ögon var alldeles buckliga och röda...sen rinner det jättemycket ur dom och jag ser knappt nånting...svider gör det också....åhhh....och inget kan man göra åt det heller. Har tagit ögondroppar men det hjälpte inte...skulle inte förvåna mig om jag är allergisk mot Alice eller nått...seriöst det måste ha försvunnit tills imorrn, annars far jag hem.

 

Av rebecka pettersson - 7 juni 2010 21:45

Och juste vet ni vad...JO JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!!!

Vart överlycklig då pappa sa att jag hade fått brev från kommunen och insåg att det måste innenbära sommarjobb. Ska jobba på utkiket eller vad det heter. Det är en förskola i Urs iaf. Det är typ allt jag vet. Ändå nice!! Typ mitt drömmjobb, haha näe men det blir helt perfekt! Börjar den tolfte juli, dagen efter min födelsedag hah   

Av rebecka pettersson - 7 juni 2010 20:52

Hej!


Haft en ganska chill dag på skolan idag. For dit vid tolv fast började ett. Då gick vi hem till Kicki och fikade och gick nån tipsrunda. Sen efter de for vi tillbaka till skolan och städade klassrummet och skåpen. Efter det fick vi slutade. Och eftersom vi städade idag så behöver vi inte fara till skolan imorrn vilket innebär....SOMMARLOV!!! Eller okej vi har avslutning på onsdag men man behöver inte fara på den och det är typ ingen som kommer att fara på den så jag vet inte om j ag heller orkar fara...vi får se...man kan då iaf säga som att jag har sommarlov nu iaf!   

Efter skolan gick jag och Alice på stan ett tag. Sen sanbbt hem och packa och tillbaka till stan och sen tog vi bussen hem till hon. Så nu sitter jag här hemma hos henne. Ska följa hon på skolan imorrn och sen ska vi gå på stan. Hoppas även jag hinner träffa Sara!


Av rebecka pettersson - 7 juni 2010 11:34

Godmorgon!


Vaknade vid tio och gick upp och duschade. Sen har vi fixat oss och ätit frukost. Ska snart gå till bussen och då ska Alice fara till Jonte. Ska ju bara fika med klassen idag så slutar nog inte så sent. Blir kanske stan med Alice då   

     

Skapa flashcards