Alla inlägg den 11 juni 2010

Av rebecka pettersson - 11 juni 2010 23:12

Så nu har vi varit ute och grillat. Gick inte så jättebra med elden först men sen så! Riktigt gott var det fast nu luktar jag iiiinte gott...


Ska sova ute i husvagnen med Felle inatt. Kommer nog bli mysigt   Och om nån kommer och ska skrämma oss kan jag ju lova att ni får med mig att göra!   hah fast ni får gärna komma och vara sociala med oss eller ringa oss, hih   


Näe men nu hoppas jag Felle kommer snart så vi kan gå ut och mysa. Godnatt och puss på er   

   

Av rebecka pettersson - 11 juni 2010 21:38

Tjatja bloggen!


Var ju i stan idag och kollade på när alla tog studenten. Riktigt nice!

For hem sen och åt pizza fast det var inte så gott så satte mig vid datorn istället. Efter ett tag kom Felicia och vi for hem till hon och gjorde mat och åt den sen. Vi åt även glass med varma hallon, SKITGOTT!! Precis som i Eva&Adam, hehe..

For tillbaka hem till mig sen och klippte gräset och har nyss varit på konsum och köpt majskolvar. Ska ut och grilla dom nu och även pinnbröd, skitgott kommer det bli!!   


Och juste alla, festa lugnt ikväll, hahah   

Av rebecka pettersson - 11 juni 2010 17:23

Grattis till studenten!

 

Av rebecka pettersson - 11 juni 2010 09:00

Mot stan med Ida nu...


    

Ovido - Quiz & Flashcards