Alla inlägg den 12 juni 2010

Av rebecka pettersson - 12 juni 2010 23:13

Nu beger vi oss ut mot husvagnen. Det är bara att komma förbi om ni har lust. Jag vet att ni vill men ni vågar bara inte, eller hur?...förstog väl de...näemen annars kan ni ju bara ringa om ni känner för det. Det var ju några som ringde igår fast med dolt nummer så har ingen aning om vem det var vilket är mindre kul.Fast tydligen så svarade jag men jag har ingen aning om vad jag sa eftersom jag sov....aja vi hörs ikväll då   

  HAHAH Felicia får mardrömmar av den här bilden...men jag förstår inte varför...  

!!!

Av rebecka pettersson - 12 juni 2010 23:09


helt sjukt...det är juni och fortfarande snö ute...


         

Av rebecka pettersson - 12 juni 2010 22:59

Bilder från idag...

   

                

Av rebecka pettersson - 12 juni 2010 21:10

Tja tja.

Dåligt med uppdatering idag men det har varit kalas hela långa dagen. Har ätit en väldans massa så mår inge vidare...ska iaf ut och leka med Felicia nu. Får väl se vad vi hittar på för bus. Ska sova ute i husvagnen sen inatt igen. Blir nog myspys. Ni kan ju höra av er om ni får tråkigt   


 

Checka in liemannen till vänster...

Ovido - Quiz & Flashcards