Alla inlägg den 13 juni 2010

Av rebecka pettersson - 13 juni 2010 18:58

Har varit ute hela dagen. Solade först men sen vart de kallt så då åt jag mat istället och sen tårta, väldigt intressant. Ska se på film med min syrra nu, Mulan ska vi se, hah seriöst så måste det vara den absolut bästa filmen som finns! Aja ni hittar mig på mobilen. Men om någon ringer med dolt kan jag lova att jag kommer få psykbryt...

 

Av rebecka pettersson - 13 juni 2010 13:24

Godmorgon!


Vaknade ganska sent idag men det beror på att det var nån idiot som ringde mig hela natten med dolt nummer. Blir seriöst galen att han inte kan säga vem han är!! Åhhh.....aja sov ganska bra iaf fast det var lite varmt.


Har ätit fukost nyss och nu äre fest @ here!! Felicia dansar runt i hela huset och musiken är maxad!  

   


SHAKA DEN FÖR SEAN BANAN....

Ovido - Quiz & Flashcards