Alla inlägg den 14 juni 2010

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 23:54

Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta...som vanligt ringde han med dolt nummer nyss. Han har seriöst ringt varje kväll/natt i typ fyra dagar...har ingen aning om vem det är och seriöst jag blir galen!!...Aja han lär väl ringa minst tio gånger till inatt som vanligt...


Ska iaf bege mig mot sängen nu och se film. Fast har ingen aning om vilken. Vill se en skräckis men kommer säkert inte våga sova sen då   Får se vilken det blir..


Sen imorrn får vi se vad som händer. Tror jag drar söderut nämligen mot Umeå, eller Bygdeå rättare sagt men vi får se, beror väl på när jag vaknar, haha   


Nu blir det iaf sängen, godnatt   

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 23:20

Som ni kanske såg på bilderna så hade jag lockigt eller ursäkta vågigt hår (vissa fattar)...Har lånat Felicias vågtång. Funderar på att köpa en egen men är osäker...

 

Nån som har en sån?

Är den bra?

Är det värt att köpa den?

SVARA!!!

*

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 23:12

Är man ful och har tråkigt så har man...

     

/no lifer

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 21:23

tja tja bloggen!


Rebecka har faktiskt varit en dukktig flikka idag. Okej nog för att jag alltid är dukttig men idag har jag varit lite extra duktig faktiskt. Har nämligen tvättat fönstrerna typ heeeela dagen. Känns som det iaf. Fast har typ hälften kvar...aja jag får ju pengar för det så det är ju nice   


Orkar inte tvätta mer idag så sitter och äter vatenmelon, MUMS!! Ska nog lägga mig och se film nu eller nått annat som fördriver tiden...

 

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 13:53

så där nu har jag ätit frukost/lunch. Ska gå och duscha nu hade jag tänkt. Har ju inget annat att göra så...trodde dessutom att min syrra var hemma men när jag kollade i hennes rum så var det helt tomt...så är tydligen ensam hemma...kändes inge kul alls. Aja får väl försöka hitta på nått kul idag med mig själv då.

Tur jag har min älskling hemma iaf..

 

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 13:16

Såg ju på film till ganska så sent idag så sov rätt så länge också...men vad gör de när man har sommarlov?   Fast ska jag vara ärlig så är det inge kul med sommarlov...eller jo det är klart det är skönt och så men det finns inte så mycket att göra eftersom alla går ju fortfarande i skolan eller jobbar typ...så är det nån som inte går skola eller jobbar eller nått annat så får ni gärna höra av er, är öppen för alla förslag!   


Ska leta upp nått att äta nu...

 

risigast i stan....

Av rebecka pettersson - 14 juni 2010 13:08

Vart att jag såg film hela kvällen igår. örst såg vi Mulan och efter de en film som heter North typ. Såg den jämt när jag var liten. Tyckte den var skitbra och så var jag kär i killen som var med, Elijah Wood. Han är inte dåligt söt i den filmen!! Sen såg vi även new moon. Den var väl helt okej men jag tycker såna filmer är så svåra att fatta, hah är nog lite för trög   Men jag kollade ju mest för att se på snyggingen i den filmen, haha!


     

GRRRR..

Skapa flashcards