Alla inlägg den 15 juni 2010

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 20:22

Lady Antebellum - Need You Now

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 19:39

Så nu sitter jag hemma hos Alice. Jag överlevde bussresan, fast var nära på att sätta mig på fel buss, haha   Sen vart de lite mer pinsamt osv...hehe


Vi har iaf ätit middag och nu sitter vi bara och gör ingenting och det ska vi väl fortsätta med nu...

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 16:00

  Förhoppningsvis sitter jag påbussen nu..

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 15:10

Måste försöka slita mig från datorn nu och packa klart det sista. Far ju aldeles strax till Alice. Har ingen aning om hur länge jag stannar men kommer hem innan helgen iaf. Hoppas även på att Alice låter mig blogga lite när jag är hos henne. Men hon ska jobba så det lär jag ju få, hih. Näe nu måste jag rusa men vi hörs och ni får gärna vara social då jag åker buss. Pusspuss   


     

*

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 14:57

Snart bär de av..

 

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 11:34

Melon till frukost   

 

*

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 10:32

ang vågtången..

  Tack Emma! Funderar faktiskt på att köpa en. Alla säger typ att den är bra osv så ska nog införskaffa mig en!   

Av rebecka pettersson - 15 juni 2010 10:22

Hej alla fans!


Vaknade faktiskt ganska tidigt idag. Fast känner mig jättetrött men jag har inte tid att sova...ska tvätta färdigt fönstrerna inne sen äta och packa och fara til Alice. Hehe jag sa till hon att jag skulle komma efter jag hade vaknat nån gång men jag lär ju typ komma ikväll. Aja. Hoppas bara busskortet funkar för annars är jag körd....Nån som vet om det funkar? Svara snabbt isåfall så jag inte hinner fara...


 

Nyvaken..


Ovido - Quiz & Flashcards