Alla inlägg den 16 juni 2010

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 23:45

Ojoj många som har kollat min blogg idag. Beror det på bastubilderna kanske   ?

Hehe kan ju säga att jag har gaaanska så många fler bilder som är gaaaanska så mycket mer spårade, men dom får ni inte se   HAHAHA


Jag och Alice har iaf grillat ikväll. Var tänkt att vi skulle fara till nått trevligt ställe men vi hitta inget sådant så det vart att vi grilla på deras gård, haha...Men gott vart de iaf! Och det är ju huvudsaken. Juste, träffade Amanda idag också! Skitlängesen jag träffa hon, inte bra. Men det ska det allt bli ändring på!  Hoppas vi hinner ses imorrn också och pernilla också för den delen!   

       

bra bilder...jo jag vet..

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 20:02

Så nu har vi bastat. Eller det vart inte så mycket bastning. Vi busade mest, hihih. Towe kom också så...men ni får väl se lite bilder...

       

        

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 15:18

Su nu har vi varit och köpt glass men vädret är väääääldisgt varierande har kan jag ju säga....nyss var det stekhett men sen när vi hade köpt glass så vart det iskallt. On nu är det jättevarmt igen...ska nog steka ett tag nu medans Alice och Adrian målar...hoppas dom ramlar ner från ställningen...haha, näe så roligt lär jag ju aldrig få...dom verkar då ha kul iaf..

        

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 14:09

Nu ska vi till Ica och köpa glass!!!

              

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 13:13

heh har man lite att göra så har man...   

 

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 13:06

Asså åh det är verkligen skitvarmt ute!!! Blir seriöst stekt...inget mig emot men    Inte så jättekul att sitta ute själv och sola menmen...har ju Alice och Adrian här ute också men dom målar bara...och nu gick solen i moln också...blää...var lite social någon och ring mig så jag inte dör av tristess...

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 10:39

Godmorgon!

Titta vad klockan är och jag är redan vaken?!?! Vakndae faktiskt tio, hehe. Somnade efter tre nångång. Är ganska så trött om man säger så...


Idag lär jag ju inte ha alltför roligt iaf...Alice och Adrian jobbar och jag sitter och kollar på. Nyss stekte jag också men solen försvan...så nu är det iskallt..Towe jobbar också fast bara till halv två tror jag så då kan jag vara med hon sen hoppas jag. Sen till kvällen hoppas jag på att det blir grillning!


Aja nu ska jag forsätta att göra ingenting. Pusspuss


Är ju hos Alice så har tyvärr inga bilder men det får ni leva med...

Av rebecka pettersson - 16 juni 2010 02:18

Okej nu äre nog dax att sova....godnatt, hihi..

Skapa flashcards