Alla inlägg den 17 juni 2010

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 19:53

Nu ska vi se på denna

 

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 17:45

HAHAH

 

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 16:52

Våran dag i ...bilder

 

Alice vaknade 08.15

 

Jag vaknade 09.30

 

Alice och Adrian målade och jag tittade på

 

Vi åt stekt korv och potatis till lunch

 

Alice tyckte det var jobbigt att skrapa

 

Tillslut brände hon sig

 

Det sket jag i för jag satt vid datorn



Konstnären är Alice

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 15:39

Dagens datum: 17 juni 2010
Dagens klädsel: BH,trosor,svarta shorts, randigt linne, randig kofta,
Dagens låt: Alla gillar brudar - Gorillismen
Dagens frisyr: hälften uppsatt hälten utsläppt, hahah
Dagens smink: ingenting
Dagens planer: Chilla och basta typ
Dagens saknad: Mamma & Pappa <3<3<3 nämen Felicia kanske   
Dagens roligaste: ehm...hm..ehh..ingenting?...
Dagens borde: ingenting tror jag faktist
Dagens köp: ingenting än så länge
Dagens mående: prima skinka, lite trött bara :$
Dagens personer: Alice & Adrian måste jag väl säga
Nyss: hämtade jag hammaren åt Adrian
Nu: Ligger jag på studsmattan
Ser framemot:  Bastun ikväll <3<3<3
Tankar: eh jaha vad ska jag göra nu då?...  Ja här ser ni både min snygga outfit och mitt snygga hår...

     

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 12:01

Snälla försvinn

 

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 10:03

Godmorgon!

Helt otroligt att jag redan är vaken...vaknade faktisk åtta och låg vaken en halvtimme     men somna sen och sov en timme till. Är jättetrött iaf men jag får väl skylla mig själv lite...


Sitter ute nu och kolla på när Alice och Adrian jobbar idag med. Och det lär jag ju göra hela dagen och imorrn med. Inte så kult. Aja ska väl försöka hitta på nått kul ändå. Vädret är ju bra än så länge iaf. Fast nu vart det molnigt...aja.

       

Aww

Av rebecka pettersson - 17 juni 2010 01:44

Visst är hon väl för söt...

 

Ovido - Quiz & Flashcards