Alla inlägg den 19 juni 2010

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 21:32

Tja sitter hos Jonte nu med massa folk. Vi ska typ se på film. 


Vart ju inge joypeak idag utan for till gokart banan istället. Var där med Alice, Madde, Jonte och så var wikke där och massa fler. Träffade även wikkes kusin Emil som var en riktigt liten gulleplutt. Hihih seriöst jag vill gifta mig med han. Vi vart iaf Best friends!    Aja nu ska vi se film, pusspuss


Btw, vårat internet hemma funkar inte så kommer inte kunna blogga förens det  funkar...

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 12:56

Jag och Madde skippar nog joypeak idag eftersom vädret är så dåligt. Fast vi far upp till gokart banan istället, hah inte för att de tär bättre väder där men..  

Madde kommer iaf om ca tjugo min och då drar vi dit upp. Fast kommer nog inte bli där så länge...aja ska träffa Alice däruppe också, kulkul! Ska fördriva tiden med nånting nu tills madde kommer, puss!

 

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 11:46

Dagens datum: 19 juni
Dagens klädsel: BH,Trosor, Leggings x2, vitt linne, rosa tröja, Svart tjocktröja
Dagens låt: Stereo love- Edward maya
Dagens frisyr: Lockigt, eller vågigt mena jag...
Dagens smink: mascara, eyeliner?
Dagens planer: Joypeak, gocart banan.
Dagens saknad: Hm...vet faktiskt inte...
Dagens roligaste: Eh...det har typ inte hänt nånting alls än idag..
Dagens borde: Städa...
Dagens köp: ingenting än så länge
Dagens mående: Superbra!
Dagens personer: Det lär väl bli Madde och nå fler   
Nyss: Klädde jag på mig
Nu: Väntar jag på att Madde ska logga in på msn   
Ser framemot:  ?
Tankar: Vädret suger...

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 10:50

Godmorgon på er!


Sitter här aldeles ensam hemma. Alla andra är på joypeak. Ska också fara dit en stund med Madde snart. Kommer nog inte vara där så länge eftersom vädret sucks. Ska troligtvis fara upp till gocart banan sen och se på tävling! Blir nog kul. Aja nu måste jag fixa mig. Hörs sen!

   

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 00:44

Näe nu äre dax att sova. Godnatt på er!

 

 

Av rebecka pettersson - 19 juni 2010 00:00

Kvällen har spenderats med Felicia..


       

Ovido - Quiz & Flashcards