Alla inlägg den 20 juni 2010

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 23:48

Näe nu måste jag ta och lägga mig...ska tydligen på nått sommarjobbsmöte imorrn. Madde fråga mig idag om jag skulle dit men jag hade då inte tänkt fara dit, hade glömt bort det om jag ska vara ärlig...trodde dessutom inte att det var obligatoriskt men det var det tydligen så tack Madde att du påminde  mig!   


Det börjar nio så måste upp rätt så tidigt. Och så går det sääääämst bussar så man är där typ en timme före. Fast pappa skulle skjutsa dit oss. Ska på stan ett tag sen efteråt. Det skulle sluta halv tolv med lunch så... Aja bu måste jag sova, Godnatt på  er!   


           

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 23:40

Vem är den skyldige?...

vårat N på bärbara är trasigt...vem?...  

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 23:18

Ojoj inte bara en besökare här på bloggen idag kan jag säga...trevligt trevligt! Hoppas ni stannar kvar   


Var med Felicia ikväll. Vi såg the collector med min syrra. Fast den var inte så läskig den här gången...men ändå bra!

Efter filmen bråkade vi en massa, haha...sen åt vi bullar. Det var typ  de...

     


Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 19:20

Nu ska vi se den här...

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 16:02

Ska försöka hitta nått att äta nu. Är jättehungrig och mamma och pappa är inte hemma och inte Sara och Anders  heller och Malin ligger och sover....så lär väl bli mackor eller nått   ursch...aja har fixat filmen nu iaf så blir nog att se den sen, om jag vågar vill säga...  

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 15:52

Hahah så fail...

    

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 15:49

HAhaha...jag lovar jag svarade heeeelt ärligt på alla frågor..

  

Av rebecka pettersson - 20 juni 2010 15:44

  

Hahah så sant så sant....blir seriöst galen ibland men jag vägrar ge upp, så det är ingen ide ni försöker...  

Skapa flashcards