Alla inlägg den 23 juni 2010

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 22:16

Ska se den här nu

 

TV

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 22:07

Min kväll har spenderats framför TVn. Inge kul alls faktiskt. Bara dåliga program.

Har sett..

 

Fast såg bara början sen vart jag less

 

Såg bara slutet..

 

såg bara början..


Hah så ovärd jag är...men har man tråkigt så har man..

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 17:46

Vart inte att jag tvätta kläder utan tvätta ur badtunnan istället. Håller på att fylla den med vatten nu men det går inte direkt snabbt om jag säger så...åhh är huuuuur uttråkad som helst och det finns ingenting att göra...detsug...varför ska jag bo ute i tråkiga ursviken för? Det händer verkligen ingenting här...

       

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 16:44

 

Blir förmodligen att vara hemma på dagen och fira syster men på kvällen...ja vad ska man göra då?...kom med förslag tack!

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 13:28

Näe nu ska jag vara en duktig flicka och tvätta kläder åt mamma. Sen blir det väl att sätta sig ute i solen med min älskade juice och vänta på att nått händer...

 

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 13:23

Nån mer som vill? HÖR AV ER ISÅFALL!!  


...

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 13:19

Stämmer!

 

Av rebecka pettersson - 23 juni 2010 13:09

Hej på er!


Känns konstigt att göra första inlägget så här sent. Aja jag vaknade vid elva iaf. Gick då direkt ut och la mig i solen. Har solat en timme kanske men sen kom pappa och sa att jag inte skulle sola mer för han tror att jag kommer få hudcancer....aja kände ändå inte för att sola nå mer på nå timmar.


Gillar egentligen inte såna här dagar. Det finns som ingenting att göra. Man vill inte vara inne för det är så fint väder men man kan inte vara ute för det är för varmt typ...sen finns det ingen att vara med heller för alla jobbar. ÅHhhh....

 

Ovido - Quiz & Flashcards