Alla inlägg den 24 juni 2010

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 21:02

Vet ni vad...nu har Felicia kommit hit! Eller hon kom för några timmar sen. Vi var nyss på konsum och köpte...

 

Majs & juice

  Så nu ska vi ut och grilla!!


Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 18:19

Har kommit hem från stan nu och sitter här i bikini och äter godis. Ska ut och röra om i tunnan nu så det blir varmt nån gång...fast det lär ju ta några timmar...åh..aja imorrn kanske det blir bad! Hoppas på de! Näe nu måste jag ut, pusspuss!

 

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 14:36

Nu blir det att fara in till stan igen fast med pappa och handla till imorrn. Hörs sen!

 


Strike a pose

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 14:21

Åt även på frasses idag och kolla vad man fick...


      

hih jättesöta klistermärken   

Vet att ni är avundsjuka    

Yes

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 14:14

Det gillar vi!

 

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 14:07

Hej på er gott folk!

Kom nyss hem från stan. For in dit vid tio i nio för bilen skulle på service klockan nio. Gick sen på stan med syster til lett då den var klar. For på solbacken en snabbis också. Köpte bara några ringar och godis till mig själv   Köpte även födelsedagspresent tll min andra syrra som fyller år imorrn!


Kom iaf nyss hem och ska ut och svalka fötterna i badtunnan nu som vi håller på att fylla, hörs sen!

 

Tummen upp för vädret idag!

Av rebecka pettersson - 24 juni 2010 00:04

Näe nu måste jag ta och slita mig från datorn och gå och lägga mig eftersom det blir ingen sovmorgon imorrn...måste upp vid åtta!!!

Varför får ni veta imorrn, hehe   

Aja godnatt på er!   

    

Ovido - Quiz & Flashcards