Alla inlägg den 26 juni 2010

Av rebecka pettersson - 26 juni 2010 23:30

Har vare med Felicia ikväll och vi har sett den här..

  Inte så jättebra

Av rebecka pettersson - 26 juni 2010 19:21

Efter att vi hade badat badtunna for jag och Felicia hem till hon. Där chillade vi ett tag och sen vid halv två kände vi för att fara och bada. Så vi tog cykeln ner till kanot. Tog ett tag innan vi tog oss i men det var faktiskt riktigt varmt i vattnet! Sen var det ju tänkt att det skulle bli nakenbad så jag hoppade i vattnet igen och Felicia satt kvar på bryggan. Då när jag vänder mig om ser jag att det kommer ett fyllo mot oss på bryggan. Börjar skrika och vet inte vad jag ska göra och då helt plötsligt hoppar Felicia i vattnet och börjar simma iväg!!... Så jag fick panik och försökte ta mig upp på bryggan eftersom vi hade alla grejer där. När jag väl är uppe så börjar fyllot prata med mig och ställa massa frågor. Och seriöst jag var skiträdd. Trodde han skulle putta i mig eller våldta mig...haha men han ville bara kolla läget tydligen för han trodde vi var i fara..ändå söt...han for iaf efter ett tag och då vart de nakenbad!   


               

rooooooooooooooooooompaaaaa

Av rebecka pettersson - 26 juni 2010 19:02

Igår som sagt hade jag fullt upp hela dagen. Det var massa folk här på dagen. Vi solade och bada och åt massa mat och tårta eftersom min syrra fyllde år. En midsommarstång gjorde vi även, eller Emelie och Sara. Fast vi dansade aldrig runt den, haha. Sen på kvällen vart det bad i badtunnan samtidigt som vi spelade yatzy. Riktigt nice var det!


                          

Åh jag hittar inte sladden till andra kameran så Emelies bilder får duga...

Av rebecka pettersson - 26 juni 2010 18:44

Hej på er!


Åhh jag hatar verkligen våran dator...har suttit i minst en timme och försökt få den att starta. Sen när den väl starta så funka inte internet och masa annat shiet...aja nu funkar den iaf så ska ta och hämta alla kameror och lägga in alla bilder från igår så ni ska få se dom sen förhoppningsvis!

 

Sliten dagen efter...

Av rebecka pettersson - 26 juni 2010 02:50

Hej.

Verkligen superkass uppdatering idag, eller igår kanske man ska säga...har haft fullt upp hela dagen..men kommer skriva en massa senare idag och visa massa bilder.


Ska gå och kolla på Felicia och hennes kokade frukt nu xD


Skapa flashcards