Alla inlägg under juni 2010

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 19:36

SJÄLVA I LÄGENHETEN HELA KVÄLLEN!!!

  


Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 19:29

Köpte även nyttigheter på affärn...

Det var Felicia som köpte tuggumina, nöjd Felicia?  

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 19:22

Var ju nere på stan idag. Har seriöst sprungit runt hela stan. Dryyygt...speciellt då man knappt har några pengar...aja köpte iaf ett par vita shorts. Inte så speciella men sköna! For sen och handla mat och tog en sväng förbi MC donken och köpte glass, vilket gillas!!

  

Kvallan på bilden <3<3<3<3


MAT

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 19:16

Nu har jag och Felicia varit duktiga och lagat mat. Vi stekte kycklingpytt, skitgott var det!

        

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 17:41

Hej alla trogna läsare!

Har alldelse nyss kommit hem från stan. Eller hem och hem...hem till min syrra kanske man ska säga. Ska laga mat nu så har inte tid att skriva nu men berättar mer sen. Pusspuss

    

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 11:40

Godmorgon!


Vart lite sent igår så är typ helt död idag. Men skit samma solen skiner så är på toppenhumör ändå!! Ska äta frukost nu och sen ska vi ner på umestan!   

           

Puss & kram, ses på stan!

Av rebecka pettersson - 28 juni 2010 00:11

Sitter och ser på skärgårdsdoktorn nu. Eller jag kollar inte så mycke utan sitter mest på msn och snckar med folk. Hahah asså seriöst vissa har inte mycket innanför pannbenet....HAHAH ganska kul ändå ...och nyss ringde min syrra och undra om jag kunde komma och öppna dörren, haha hon hade låst ut sig från sin egen lägenhet....

      


Av rebecka pettersson - 27 juni 2010 23:45

Saknar dig min sockerärta...

Hitta på nått snart?  

Ovido - Quiz & Flashcards