Alla inlägg under juni 2010

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 19:08

Lite skillnad vart det iaf   

            

Synd bara att kameran är sämst...




Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 18:58

Vädret vart bättre lite senare så har legat ute och solat ett tag. Vart inte så länge eftersom det kom massa fula moln hela tiden...


Åt grillat till mat idag. Det satt verkligen bra kan jag lova er! Seriöst när jag blir stor ska jag äta grillat varje dag! Speciellt majskolvar, ojojoj alltså...

 

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 14:18

Har ni smakat dom här tuggumina förresten?

 

Vet inte om dom är nya. Jag har då inte sett att dom har funnits så länge. Köpte dom förra veckan för första gången och fastnade direkt! Hur goda som helst! Smakar hallon och sen så äre som mint smak också. Det gör så att smaken inte försvinner lika fort som med andra frukttuggummin...fast det känns som att hela gommen domnar av efter ett tag typ?..men dom är då lätt mina nya favoriter!

  

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 14:10

Hemma från affären.

Köpte...

 

Tuggummin & Juice!


Har lagt juicen i frysen nu så den blir kall och om man har den länge så blir det som glass, jättegott!!

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 12:28

Haha så fort jag kom ut så gick solen i moln....kul...så jag gick och åt frukost istället!


Ska fara på affären nu med mamma malin och "bruno". Är verkligen Jätte risig idag men skit samma...ni ser ju bara..

=  

Ser ni likheten?

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 11:33

Var ju tänkt att jag skulle gå och äta frukost men jag gick ut på altanen istället och märkte att det var stekarväder!! Eller iaf lite solarväder. Så nu blir det att ligga ute på våran nybyggda altan och sola, sweeet!   

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 11:13

Godmorgon på er!


Sov till elva fast mamma var hemma. Ganska bra gjort av mig! Dessutom bakade mamma i köket och då bruakr det inte direkt gå att sova så mycke som hon lever om...fast att vakna till nybakat bröd är inte helt fel kan jag lova er! Så ska ta och äta lite frukost nu och sen hitta på nått att göra idag..


 

Vad tycker ni om min pyjamas? Stämmer perfekt på mig!   

Av rebecka pettersson - 22 juni 2010 00:45

Näe nu börjar alla bli dryga och tråkiga så ska nog ta och bege mig mot sängen. Är ganska så trött. Har ju ändå varit vaken sen åtta imorse..


Imorrn ska jag försöka sova ut. Lär ju gå bra ifall mamma & pappa inte är hemma, hoppas på de! Har ju ändå inget att göra imorrn så kanju sova hela dagen   

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET


Aja godnatt på er!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards