Alla inlägg den 1 juli 2010

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 18:53

Så nu har vi hunnit äta, dampa och badat/ hoppat studsmatta i regnet. Nu ska vi tillbaka till lägenheten och städa....Om nån av er känner för att vara social är det bara att komma dit. Vi bjuder på bullar!

 

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 17:26

Hehe på vägen hem...

       

Var bara tvungen att leka lite...

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 17:18

Hemma nu en snabbis.

 

Våt och glad...

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 15:04

Nu har Felicia kommit fast vi ska fara till Anders lägenhet nu och städa ur den. Lär nog vara där hela dagen och det finns inge inernet så då vet ni. Pusshej

  

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 12:55

Chacha!


Är på lite bättre humör idag men bara liiiite. Vart inte så tidigt igår heller.haha seriöst jag måste börja gå och lägga mig efter bolibompa snart..kommer inte orka leva annars. Men det är inte mitt fel att jag aldrig lägger mig utan erat fafktiskt...det är ni som blir så väldans sociala på natten haha   


Vaknade iaf vid halv elva och gick upp och duschade. Det behövdes verkligen! Sen har jag bara ätit frulle och suttit vid datorn.

Pease

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 00:39

Vart inte att jag gick och la mig. Lär ju ändå inte kunna somna så mycket som det åskar här...Satte mig istället ute i  våran inglasning och kollade på blixtrar, jättemysigt tycker jag! Fast lite läskigt också. Hade gärna  sovit ute i husvagnen inatt fast inte själv dock...får bli en annan gång om ingen vill komma hit och sova med mig nu?  Fundera på att hämta ett täcke och kudde och lägga mig här i inglasningen och sova tillsammans med den här busen. 

           

Skulle vara mysigt!


ARG

Av rebecka pettersson - 1 juli 2010 00:05

Hej!

Är hemma nu. Kom hem vid tio men får ganska direkt till Anders lägenhet och lämnade kartonger. Ska städa ur den imorrn så...kom nyss hem och ska nog lägga mig nu. Är på jättedåligt humör och är skitarg så det är lika bra att jag lägger mig så jag inte gör något jag kommer ångra sen.....hade gärna slagit ner nån nu om det fanns någon här i närheten.....men tyvärr gör det inte de. Aja nu ska jag lägga mig och försöka sova. Kommer nog inte gå nå bra eftersom jag har vänt på dygnet ganska rejält och att de åskar....läskigt..aja godnatt   

 

Ovido - Quiz & Flashcards