Alla inlägg den 3 juli 2010

Av rebecka pettersson - 3 juli 2010 19:25

Näe nu har jag inte tid att sitta här mer...Har massor att göra eftersom vi far imorrn.

-Städa mitt rum

-Tvätta

-Packa

-Laga mat

-Städa Anders lägenhet


Så min kväll lär ju vara full av trååååk...

 

Tummen upp för det...eller inte

Av rebecka pettersson - 3 juli 2010 19:10

JAG ÄR: överlycklig
JAG SOVER: när jag känner för det
JAG BLIR GLAD NÄR: det går som jag vill
VEM KRAMADE DU SENAST: Hm...minns inte...mamma kanske..
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Alice
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Mer tid..och lite mat
VAD GÖR DU NU: Sitter här och savrar på frågorna
HAR DU SNYGGA SKOR: Jo alltid
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE: Godmorgon
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT:  Jorå..
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Näe tyvärr
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Hm...nån konstig film igår tror jag
KAN DU SPELA FOTBOLL: kan kan jag väl, men kanske inte så bra
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Måns
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Joakim
SENASTE PERSONEN DU HÖRDE SJUNGA: jag själv :$
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: J****
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Hah som om jag minns de...säkert nån på stan idag
SENASTE MAT DU ÅT: koooorv
SENASTE FILMEN DU SÅG: Nån igår, eller såg fem min kanske. annars vare väl farsan kanske?
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Party in the USA
NAMN: Rebecka
GJORT IDAG: Staden
VAD DRACK DU SENAST: juice       
VAR DET GOTT:  Skojar du?!?!?!
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: FARA!!!
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: lekte ninja och såg tv
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT:8-7+3/2-2=0
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM: typ alltid :$
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Lahme

Av rebecka pettersson - 3 juli 2010 18:46

Kan ju berätta lite om igår. Cyklade till stan. Först la vi oss på gräset men for ganska direkt till kyrkholmen och hämtade Felicias mobil. Sen direkt till ICA kvantum och köpte fika. Cyklade sen in till stan på Ica och skulle köpa glass men det vart jordgubbar istället(FÖRSTA I ÅR FÖR MIG!!!) Efter det cyklade vi till manhemskajen(?) och fikade och myste. La oss sen och skulle vila lite men somnade...vaknade upp ett tag senare och bestämde oss för att cykla hem. For till Felicia där vi åt grillat och jordgubbar med grädde! (= Chillade ute med myggen ett tag och for även till lekparken där Felicia lekta ninja.En JÄTTEbra dag alltså!   

     

   

 

Av rebecka pettersson - 3 juli 2010 18:30

Hitta några fler bilder från Umeå (=

   

   

Av rebecka pettersson - 3 juli 2010 18:28

Hej på er!


Har haft fullt upp så har inte haft tid att blogga. Har egentligen inte tid nu heller men ska göra några inlägg! (=

Ovido - Quiz & Flashcards