Alla inlägg den 4 juli 2010

Av rebecka pettersson - 4 juli 2010 14:31

Nu börjar det bli dax att fara. Är jättetaggad! Hoppas på mycke sena nätter med bad, grillning och mys osv! Kommer nog bli nice.


Ni får ha de så bra under veckan och jag har gjort tidsinställda inlägg till hela veckan så det är bara att kika in! Kommer finnas på mobilen hela veckan och jag har gratis sms så ni måste ta och vara social. Puss & Kram mormors ullgarn!

 

Av rebecka pettersson - 4 juli 2010 13:09

Så nu har jag äntligen packat klart. Vet att jag har glömt nått men kan inte komma på vad...

Ska fara till Anders lägenhet nu och städa lite i den. Felicia följer mig dit som tur är.

 

Av rebecka pettersson - 4 juli 2010 10:33

Godmogrgon kära vänner.

Äntligen är det söndag och vi ska fara, har knappt insett det än...

Ska försöka slänga in några inlägg idag innan vi far. Håller även på med några tidsinställda inlägg så ni har nått att läsa då jag är borta. Kommer ju ända vara borta en vecka så =) Måste iaf gå och packa nu, puss.

 

Frukost

Av rebecka pettersson - 4 juli 2010 00:07

Hehe har varken städat mitt rum eller anders lägenhet än. Och packat har jag inte heller :$...men har faktiskt hunnit duscha fast efter de fastnade jag vid TVn hela kvällen..typiskt mig. Fast jag har hunnit tvätta iaf. Måste nog upp tidigt imorrn så jag hinner allt. Blä. Ska gå och måla naglarna nu iaf, hihih puss

 

risig

Ovido - Quiz & Flashcards