Alla inlägg den 13 juli 2010

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 22:16

Ska ta och lägga mig nu så jag inte försover mig eller somnar på jobbet imorrn, hehe. Hoppas bara att jag kan somna men det tror jag nog.  Är fortfarande hur trött som helst och så fort jag stänger ögona så somnar jag..aja


GODNATT


 

*

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 21:16

Fler bilder


              

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 21:09

Fick igår


 

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 20:32

Ska ta tag i det här nu...


   


Kände inte peppen...

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 19:45

Duschen!!!


       

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 18:13

Satt och läste en bok för en tjej idag. Då kom en annan tjej och satta sig bredvid mig. Hon började kolla på mig och ta på mina kläder och smeka mina bröst. 

Tjejen:  Vad har du under shortsen?

Jag: Trosor?..

Tjejen: Vad har du under linnet?

Jag: Ett till linne

Tjejen: Vad har du under det linnet då?

Jag: Min mage

Tjejen: Men vad har du under linnet här upp då? (tog på brösten)

Jag: En BH

Tjejen: Varför har du det?

Jag: För om man har bröst så har man det...

Tjejen: Men vad har du under brösten då?

Jag: Ehhh ingenting?

Tjejen: Men har du inga sånna här knölar? (tog på sina nipples)

Jag: Jo det har jag..

Tjejen: Men få se dom då?!

Jag: Men nej?

Tjejen: Men varför inte?! Om du visar mig dina så kan du få se mina!


Haha serisöt jag höll på dö...sen resten av dagen gick hon och snacka om mina bröst och fråga om hon fick ta på dom...

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 18:06

Har ju börjat sommarjobba nu på en förskola i urs. Riktigt kul faktiskt fast orkar typ inte göra nått för är så trött hela tiden. Vart ju inte direkt mycke sömn förra veckan och har inte hunnit ta igen den så är fortfarande helt död. Somnade flera gånger igår på jobbet...tur ingen märkte det bara..hehe..


Lite pinsamt idag...vaknade av att mamma kom in på mitt rum och frågade när jag började...insåg redan då att jag hade försovit mig. blää...mobilen hade ramlat i golvet och stängt av sig så väckarklockan hade inte gått igång. Tur jag bara vart en timme sen   men ända pinsamt, andra dagen och allt..

Av rebecka pettersson - 13 juli 2010 18:01

Kan visa lite bilder från stranden igår också..

 

     

Vart lite solning och bad. Var dock lite kallt men inte hindrade det oss inte...

Ovido - Quiz & Flashcards