Alla inlägg den 14 juli 2010

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 21:38

Är riktigt trött så ska faktiskt ta och lägga mig nu. Lär väl inte sova på en gång utan kommer nog sätta på en film. Fast känner jag mig själv så lär jag ju somna gansak fort...Aja börjar åtta imorrn så måste upp rätt tidigt. Hörs imorrn iaf!

GODNATT


 

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 20:30

Det finns seriöst inget att göra och ingen att vara med i denna skithåla kallad Ursviken...Så har därför umgåtts med Alice i 2timmar...via telefon...trevligttrevligt! Tur att du finns sockerpullan min!   

 

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 19:46

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

  Men det tog då en väldans tid att få mitt paket...

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 19:36

 

Pratar i telefon

gissa med vem?   

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 16:46

Hemma från jobbet nu. Okej har varit hemma nån timme iförsig.

Gjorde inte så mycket idag. Fick se fil,sylt och havrepuffar ätas upp av ett litet barn och sen fick jag även se hur det kom upp igen. Mysigt! Sen har jag gjort loppor i stort sätt hela dagen. Är ganska less om man säger så. Men vad gör man inte för dom små gullungarna.


Ska vänta på mat nu och sen hoppas på att nån vill hitta på nått. Hörs!


       

Av rebecka pettersson - 14 juli 2010 07:40

Godmorgon!

Drar till jobbet nu. Slutar vid halv fyra tror jag. Hörs då Puss!

 

Skapa flashcards