Alla inlägg den 15 juli 2010

Av rebecka pettersson - 15 juli 2010 22:25

Blev  lite ändrade planer. Vart ingen dusch utan for ut med Madde istället. Vi drog på konsum och sen vidare till kanot där vi bara satt och pratade och myste. Riktigt trevligt! Hade så sjuuukt mycket att prata om och det är så härligt att prata med nån som verkligen förstår!


Nu blir det iaf duschen!

     

Av rebecka pettersson - 15 juli 2010 19:19

Dålig uppdatering idag..jag vet...men har varit jättetrött fast jag somnade halv elva igår. Tog mig knappt upp imorse och var trött på jobbet också. Satt mest ute i solen och kollade på när vbarnen lekte och badade i vattenspridaren. Sen efter middagen gick jag ut och satte mig i solen och somnade. Vaknade upp för ett tag sen. Trodde aldrig jag skulle kunna somna sittandes i solen med hög musik i örona men tydligen...Aja känner mig inte så pigg nu. Ska ta och duscha nu.

   

Snart slipper ni mina cambilder....

Av rebecka pettersson - 15 juli 2010 15:53

Hemma från jobbet nu och vet ni vad!!!! MITT PAKET HAR KOMMIT!! Så ska skynda mig ner på OK nu. Puss

 

Tummen upp för det!

Ovido - Quiz & Flashcards