Alla inlägg den 24 juli 2010

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 21:46

Medans vi väntar på att "dom äldre" ska bada klart så ska vi se den här

 

igen..

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 17:28

Gick på parkering till Ica Maxi. Sa då till Viola att jag inte gillade när snöret till väskan var mellan brösten för det var så fult. Skulle då kolla hur det egentligen såg ut så ställde mig bredvid en bil och speglade mig i rutan. Stog och tog på brösten och massa och fixa till håret osv..då såg jag att det rörde sig inne i bilen. Kollade då nogrannare och såg att det satt en hel familj inne i bilen och bara glodde på mig...

PINSAMT,säger jag bara...

 

Jag älskar verkligen mig själv ibland, särskilt då jag skämmer ut mig.     

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 17:15

Idag har vi varit in till stan. Sprang på stan i ungefär en kvart...fast hann träffa Alice, Linnea och Fanny. Det var kul! Kan ju säga att det var ganska kaos på stan, eller det var hur mycke folk som helst osv. For iaf sen Till byske där de var marknad. Köpte sockar och godis, haha. Efter det for vi till Solbacken. Köpte ingenting där om ni ville veta. Ja det är vad som har hänt i dag i stort sätt. Nu blir det att sätta igång grillen och badtunnan. Blir nog en helnice kväll! Får se om jag bloggar nå mer idag. Ska iaf försöka ta massa bilder. PUSS

    

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:54

På kvällen vart det bad i havet. ISKALLT! Fast uppfriskande.

     

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:53

När vi åt glass så fanns det ingenstans att sitta så vi satt i gräset. När jag reste mig därifrån märkte jag att...

  ...jag hade suttit i bajs.

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:51

Efter Bureå så vart det Bergsbyn och glass såklart.

 

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:41

Ojoj statistiken är inte på topp just nu kan jag lova...men det är ju ioförsig sommarlov så.


Igår vart det inte stan utan vi for till Bureå och spela fotbollsgolf. Jag vann ju såklart, eller inte...kom tre tror jag. Var ganska så kul fast jag fick skavsår så nu har jag jätteont. Mindre kul.

              

Skapa flashcards