Alla inlägg den 28 juli 2010

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 22:01

Klicka här för att se mig dansa

 

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 20:12

Ni hittar den här till vänster....RÖSTA!

 

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 19:57

Nu har vi gjort chokladsås och ätit den. Är mätt. Vill spy.

   

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 19:42

Cyklade till stan. Lämnade pappret till banken. Gick på stan. Köpte ingenting. Åt på frasses. Cyklade till Ica kvantum. Cyklade tillbaka till stan. Gick på Ica där och köpte vindruvor. Sen cyklade vi hem. En väldigt speciell hemresa. Det hände en väldans mycket.

             

BTW

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 12:43


 förslag på ny omröstning?

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 12:14


   

Hehe jag vet att ni tycker vi är snygga   

 

Av rebecka pettersson - 28 juli 2010 12:08

Tja.

Idag när jag kom till jobbet så vare inga barn där och det har det inte varit på hela dagen. Så vi har städat. Har dammat,sopat golv och skurat alla golv. Rätt så kul faktiskt. Speciellt då man har trevliga jobbarkompisar. Fick sluta efter lunch så nu är jag hemma men ska snart fara. Ska till stan med Felicia och lämnat mitt himla papper till banken....sen ska vi nog förmodligen gå på stan också, hehe. Synd bara att jag nästan är pank.

 

Skapa flashcards