Alla inlägg den 29 juli 2010

Av rebecka pettersson - 29 juli 2010 22:37

Nu har jag duschat och nu ska jag sova. Sista dagen på jobbet imorrn. INTE DÅLIGT! Förövrigt så känns min blogg (försöker komma på nått bra ord som kan beskriva vad jag mena, men kom inte på nått) tråkig just nu..aja mitt liv är inte så kult just nu.

Godnatt


 

Av rebecka pettersson - 29 juli 2010 22:35

Började se den här ikväll

 

me like

Av rebecka pettersson - 29 juli 2010 22:07

Nu ska jag duscha

 

Då vet ni.

Av rebecka pettersson - 29 juli 2010 22:00

Bilder

  Vi bakade muffins

  Smeten var god

  Busade lite med katten

  Dom lite misslyckade...

  Dom mer lyckade

  Tummen upp för de

  Tap?

Av rebecka pettersson - 29 juli 2010 17:39

Tjaaaaa!

Jobbet idag var helt Okej. Fast var jättetrött så har inte orkat göra nått. Aja bara en dag kvar nu!!! Efter jobbet har jag ätit och sen sovit ute på studsmattan. Borde ju vara piggare nu men icket. Ska iaf fara till Madde nu och baka. Blir nog trevligt! Kameran följer med så ni kan ju alltid hoppas på bilder.

 

Skapa flashcards