Alla inlägg den 31 juli 2010

Av rebecka pettersson - 31 juli 2010 23:03

Hej

Är hemma en snabbis från stugan. Vi har grillat och haft det riktigt mysigt. For hem nu en snabbis till Felicia för vi skulle hämta grejer för vi ska sova där. MYSIGT! Bloggar väl imorrn med massa bilder.

Tror vi ska se den här ikväll

  

Av rebecka pettersson - 31 juli 2010 23:03

Hej

Är hemma en snabbis från stugan. Vi har grillat och haft det riktigt mysigt. For hem nu en snabbis till Felicia för vi skulle hämta grejer för vi ska sova där. MYSIGT! Bloggar väl imorrn med massa bilder.

Tror vi ska se den här ikväll

  

Mys

Av rebecka pettersson - 31 juli 2010 17:49

Blev inge Piteå för Felica. Hon insåg att hon skulle sakna mig för mycket om hon for, awww....så vi ska fara till hennes systrars pappas stuga. Den ligger vid havet. Kommer bli jättemysigt! Tror vi ska grilla och lite så. Bad lär det nog också bli. Får se om vi sover där. Tar iaf med mig kameran. PUSS

     

Av rebecka pettersson - 31 juli 2010 17:28

Orkar inte skriva allt vi gjorde så ni får helt enkelt kolla på bilderna.



  




  



 


 


   


   


   


   

         

Av rebecka pettersson - 31 juli 2010 16:35

Tjaaaa.

Uppdateringen har vari kass idag. Kan bero på att jag och Felicia sov till tolv och att vi sen har legat i soffan och sett på film hela dagen. Just nu håller hon på att fixa sig för hon ska till Piteå som typ alla andra också ska, förutom jag. Själv är man fattig och ska sitta hemma själv hela kvällen. Jättekul skulle jag vilja påstå. Eller inte. Nån får snälla komma och rädda mig från att bli emo ikväll. HÖR AV ER!!

Aja nu ska jag fortsätta sova i soffan tills jag hittar på nått kul. Hejdå

  

Skapa flashcards