Alla inlägg under juli 2010

!!!

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 19:35


Grattis världens bästa Issa!
  

       

    

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 17:57

pratar med *****

 
  

kul

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 17:31

Haha synd Felicia...

   

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 17:27

Tjejen med stil

           

Bak

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 17:10

Hemma nu. Felicia bakade muffins till mig. Skitäckliga...näe skoja bara gummsan. Dom vart goda.(eller inte)

            

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 14:56

Ska fara till min "vän" Felicia nu. Hon ska baka till mig eftersom hon tycker om mig så mycket.

 

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 14:38

Idag har jag:

-ätit jordgubbar

-ätit glass

-byggt sandslott

-gjort sandkakor

-lagat mat av sand

-skjutsat barn på cykel

-målat staketet till gungorna med vatten

 

Av rebecka pettersson - 27 juli 2010 13:59

HEj!

Ser ni vad klockan är...jo två och jag slutar tre, men snälla som dom är på jobbet så fick jag sluta halv två!   


Skulle helst av allt vilja gå och sova just nu för jag är huuuur trött som helst...Har haft en väldans konstig natt..tydligen så har jag både smsat och pratat i telefon inatt. Men jag har inget minne av det...har ingen aning om vad jag sa eller skrev...Haha stackars den jag prata med.....kan ju säga att det är inte första gången det händer..

    

Ovido - Quiz & Flashcards